Gäsp, Gäsp, Gäsp, Natti, Natti Sussa Sött :tired:

:tired: Nu säger jag bara gäsp, gäsp, gäsp, natti, natti sussa sött inatt :tired:
:tired:

:tired:
Känner att all ork runnit ur mig för idag så nu har jag hoppat i jamasen å väntar att John Blund ska titta förbi å strö lite sömnpulver på mig så jag somnar gott som en klubbad oxå skulle sitta fint att bara få somna å sova stenhårt en hel natt å vakna utvilad imorron.....gisses vilken humor jag har eller är de kanske ironi ni hör ha ha ha skulle tro de.
:tired:
Jag har hämtat hem min snorunge till son he he he skojade bara han är snäll å hjälpsam min son så de var bara ett litet skämt, nog för att jag brukar kalla han för snorunge å han mig för kärring men de är bara skoj bakom allt sånt vi säger till varandra för har en super bra relation till min son.
Jag växte upp med den mentaliteten hemma att när vi blev lite äldre å de blev aktuellt att festa å gå på dans, så sa alltid mamma å Kent att skulle vi dricka fick vi göra de hemma så mamma såg oss å blev vi för fulla så fick vi inte gå de gällde även våra vänner, men de var en bra grej för då behövde man inte smyga med de å man vågade komma hem även om man var full, vilket många av våra vänner inte vågade utan dom kom till oss å sov istället....så för mig var de en bra sak så de överförde jag på min son å tro de eller ej men han var 18 år innan han drack första gången så är väldigt stolt över min son VÄLDIGT STOLT.
:tired:
Nää men nu kom vi allt ut på ett sidospår här rejält mycke vill jag lova men va faan shit happens, men nu är de dags att sova så sussa sött nu alla så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd.
:tired:
GODNATT, SOVGOTT Å DRÖM SÖTT, NATTI, NATTI SUSSA SÖTT!
DON'T LET THE BEDBUGS BITE
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Gäsp, Gäsp, Gäsp, Natti, Natti Sussa Sött :tired:

:tired: Nu säger jag bara gäsp, gäsp, gäsp, natti, natti sussa sött inatt :tired:
:tired:

:tired:
Känner att all ork runnit ur mig för idag så nu har jag hoppat i jamasen å väntar att John Blund ska titta förbi å strö lite sömnpulver på mig så jag somnar gott som en klubbad oxå skulle sitta fint att bara få somna å sova stenhårt en hel natt å vakna utvilad imorron.....gisses vilken humor jag har eller är de kanske ironi ni hör ha ha ha skulle tro de.
:tired:
Jag har hämtat hem min snorunge till son he he he skojade bara han är snäll å hjälpsam min son så de var bara ett litet skämt, nog för att jag brukar kalla han för snorunge å han mig för kärring men de är bara skoj bakom allt sånt vi säger till varandra för har en super bra relation till min son.
Jag växte upp med den mentaliteten hemma att när vi blev lite äldre å de blev aktuellt att festa å gå på dans, så sa alltid mamma å Kent att skulle vi dricka fick vi göra de hemma så mamma såg oss å blev vi för fulla så fick vi inte gå de gällde även våra vänner, men de var en bra grej för då behövde man inte smyga med de å man vågade komma hem även om man var full, vilket många av våra vänner inte vågade utan dom kom till oss å sov istället....så för mig var de en bra sak så de överförde jag på min son å tro de eller ej men han var 18 år innan han drack första gången så är väldigt stolt över min son VÄLDIGT STOLT.
:tired:
Nää men nu kom vi allt ut på ett sidospår här rejält mycke vill jag lova men va faan shit happens, men nu är de dags att sova så sussa sött nu alla så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd.
:tired:
GODNATT, SOVGOTT Å DRÖM SÖTT, NATTI, NATTI SUSSA SÖTT!
DON'T LET THE BEDBUGS BITE
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON