Godafton, godkväll eller vad man nu ska säga :blush:



Ja godafton alla bloggare där ute kan börja med att säga sorry att de inte kommit ut nån blogg idag men tro mig har inte gått för har inte kunnat sitta upp förrän nu ikväll pga huvudvärken ;(
Den började inatt å bara eskalerade till en otrolig styrka så när jag hade spytt två gånger insåg jag att detta blir en tuff dag......jag är inne i helvetesveckan som jag kallar den, då har jag kroniskt mer ont i skallen under den veckan tills jag får gå till VC å få en spruta för att stabilisera upp de hela.
Men fram tills dess går jag genom ett rött helvete å tillbaka igen kan man säga så har legat med ispåsar lindade runt skallen mest hela dagen :S försökt sitta mellan varven men när de inte gått har jag lagt mig igen å bara hoppats att de ska lätta, å med enorma mängder medicin så gav de till slut med sig så pass att jag i alla fall nu kan sitta upp :mad::mad::mad: så skam den som ger sig.

Jag kan vara enormt envis såna här gånger för ville inte åka in till akuten för då lägger dom in mig å de funkar bara inte så här nära jul jag ska ju till mamma inte kan jag ligga inne då ju.
Men när jag hängde över toastolen å pratade med den vita guden så hade jag lätt kunna skjuta skallen av mig för att de skulle upphöra men de funkar ju inte heller tyvärr.....men min son fick vara hemma från sin praktik idag för klarade inte ens av att ta ut hundarna utan de har han fått göra.

Men sen när jag väl började kunna sitta upp så tänkte jag att jag skulle passa på medans de känns skapligt att anmäla mig till alla kalendrar som jag deltar i å hoppas på vinst ju ;) för hade suttit fint så här nära inpå julen :D.......å de mest komiska var just de att när jag öppnade mailen så hade jag fått ett mail från AWA GARDIS om att jag vunnit tävlingen hon hade i sin blogg i samarbete med KARAMELL-DESIGN så trots min helvetes natt å dag så slutade den väldigt lyckligt ;)
Besök gärna deras bloggar å kolla om ni hittar nå fina julklappar på karamell-designs sida för hon har jätte fina å söta smycken till både stor å liten :thumbup:

Varmt välkommen och titta in hos Karamell Design!

eller titta in hos AWA klicka bara på bilden så kommer ni dit eller på texten ovan
så kommer ni till Karamell-design



Nää mina vänner nu ska jag å min ovän till skalle lägga oss ner en stund igen å bara försöka koppla av för än är jag inte bra kan jag lova men jag ger mig inte imorron tar jag nya tag igen då är jag på G ska ni se :D men om jag inte somnar av ren utmattning ikväll så kommer de en nattblogg men annars om jag somnar så dyker jag upp imorron istället så ha de gott nu å njut av kvällen. ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godafton, godkväll eller vad man nu ska säga :blush:



Ja godafton alla bloggare där ute kan börja med att säga sorry att de inte kommit ut nån blogg idag men tro mig har inte gått för har inte kunnat sitta upp förrän nu ikväll pga huvudvärken ;(
Den började inatt å bara eskalerade till en otrolig styrka så när jag hade spytt två gånger insåg jag att detta blir en tuff dag......jag är inne i helvetesveckan som jag kallar den, då har jag kroniskt mer ont i skallen under den veckan tills jag får gå till VC å få en spruta för att stabilisera upp de hela.
Men fram tills dess går jag genom ett rött helvete å tillbaka igen kan man säga så har legat med ispåsar lindade runt skallen mest hela dagen :S försökt sitta mellan varven men när de inte gått har jag lagt mig igen å bara hoppats att de ska lätta, å med enorma mängder medicin så gav de till slut med sig så pass att jag i alla fall nu kan sitta upp :mad::mad::mad: så skam den som ger sig.

Jag kan vara enormt envis såna här gånger för ville inte åka in till akuten för då lägger dom in mig å de funkar bara inte så här nära jul jag ska ju till mamma inte kan jag ligga inne då ju.
Men när jag hängde över toastolen å pratade med den vita guden så hade jag lätt kunna skjuta skallen av mig för att de skulle upphöra men de funkar ju inte heller tyvärr.....men min son fick vara hemma från sin praktik idag för klarade inte ens av att ta ut hundarna utan de har han fått göra.

Men sen när jag väl började kunna sitta upp så tänkte jag att jag skulle passa på medans de känns skapligt att anmäla mig till alla kalendrar som jag deltar i å hoppas på vinst ju ;) för hade suttit fint så här nära inpå julen :D.......å de mest komiska var just de att när jag öppnade mailen så hade jag fått ett mail från AWA GARDIS om att jag vunnit tävlingen hon hade i sin blogg i samarbete med KARAMELL-DESIGN så trots min helvetes natt å dag så slutade den väldigt lyckligt ;)
Besök gärna deras bloggar å kolla om ni hittar nå fina julklappar på karamell-designs sida för hon har jätte fina å söta smycken till både stor å liten :thumbup:

Varmt välkommen och titta in hos Karamell Design!

eller titta in hos AWA klicka bara på bilden så kommer ni dit eller på texten ovan
så kommer ni till Karamell-design



Nää mina vänner nu ska jag å min ovän till skalle lägga oss ner en stund igen å bara försöka koppla av för än är jag inte bra kan jag lova men jag ger mig inte imorron tar jag nya tag igen då är jag på G ska ni se :D men om jag inte somnar av ren utmattning ikväll så kommer de en nattblogg men annars om jag somnar så dyker jag upp imorron istället så ha de gott nu å njut av kvällen. ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON