Goddagen, goddagens förlåt min dåliga update :blush:



Goddagens, goddagens alla bloggare måste börja med att säga förlåt för mitt dåliga update här idag å igår :blush: men har haft annat för mig så har inte hunnit sitta å skriva nånting å igår hade jag sån huvudvärk på kvällen att jag inte kunde fokusera mig på de jag skulle göra utan fick lägga mig.

Idag när jag vaknade ringde min lillasyster å surrade en stund med mig medans jag for fram å plockade undan, klädde mig, gjorde kaffe, bäddade å var ut med hundarna så ni vet de är till att göra många saker samtidigt hi hi hi :D ni vet sånt som vi kvinnor är bra på ;)
Sen när jag var ute med hundarna kom min gumma förbi en sväng å surrade med mig å drack kaffe lika roligt varje gång hon tittar in då mår jag bra :love::love:

Sen skjutsade hon in min son till stan snäll som hon alltid är TACK HJÄRTAT MITT :love: å så fick jag köpa essens till min soda streamer på ÖB innan jag hoppade av hemma igen.....ja hundarna fick fara till vårat rast ställe oxå innan jag hoppade av så jag slapp gå ute i kylan för de är kallt som faan till å med hundarna hata att vara ute nu å då är de illa kan jag lova er :( så lite varmare väder TACK!

Men sen har jag pratat med min mamma i telefonen de gör jag varje dag som en rutin har de blivit hi hi hi :) sen ringde jag till Thomas T2:an om att få låna bilen å hamta min son ikväll när han slutar för de är så himla kallt så att gå 6 km hem i denna kyla är inte att rekommendera helt enkelt.
Så han ska jag hämta senare å vore de inte för mina underbara vänner så vet jag inte hur jag skulle klara mig :question: för dom ställer upp å skjutsar mig å lånar ut sina bilar till mig så utan dom vore de inte de minsta roligt för oss mig å min son så till er alla.....:thumbup:

MILJONERS TACK FÖR ATT NI STÄLLER UPP I HJÄLPER MIG Å NIKLAS NI ÄR UNDERBARA GLÖM ALDRIG DE NI ÄR BÄST ÄLSKAR ER ALLA! :love:

Nää nu ska jag se lite tv, peta i mig lite mat å bara slappa med hundarna innomhus i värmen så ni får ha de så bra så hörs vi senare när jag skriver en liten nattblogg åt er.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA SÅ ♥
♥ BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD! ♥



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagen, goddagens förlåt min dåliga update :blush:



Goddagens, goddagens alla bloggare måste börja med att säga förlåt för mitt dåliga update här idag å igår :blush: men har haft annat för mig så har inte hunnit sitta å skriva nånting å igår hade jag sån huvudvärk på kvällen att jag inte kunde fokusera mig på de jag skulle göra utan fick lägga mig.

Idag när jag vaknade ringde min lillasyster å surrade en stund med mig medans jag for fram å plockade undan, klädde mig, gjorde kaffe, bäddade å var ut med hundarna så ni vet de är till att göra många saker samtidigt hi hi hi :D ni vet sånt som vi kvinnor är bra på ;)
Sen när jag var ute med hundarna kom min gumma förbi en sväng å surrade med mig å drack kaffe lika roligt varje gång hon tittar in då mår jag bra :love::love:

Sen skjutsade hon in min son till stan snäll som hon alltid är TACK HJÄRTAT MITT :love: å så fick jag köpa essens till min soda streamer på ÖB innan jag hoppade av hemma igen.....ja hundarna fick fara till vårat rast ställe oxå innan jag hoppade av så jag slapp gå ute i kylan för de är kallt som faan till å med hundarna hata att vara ute nu å då är de illa kan jag lova er :( så lite varmare väder TACK!

Men sen har jag pratat med min mamma i telefonen de gör jag varje dag som en rutin har de blivit hi hi hi :) sen ringde jag till Thomas T2:an om att få låna bilen å hamta min son ikväll när han slutar för de är så himla kallt så att gå 6 km hem i denna kyla är inte att rekommendera helt enkelt.
Så han ska jag hämta senare å vore de inte för mina underbara vänner så vet jag inte hur jag skulle klara mig :question: för dom ställer upp å skjutsar mig å lånar ut sina bilar till mig så utan dom vore de inte de minsta roligt för oss mig å min son så till er alla.....:thumbup:

MILJONERS TACK FÖR ATT NI STÄLLER UPP I HJÄLPER MIG Å NIKLAS NI ÄR UNDERBARA GLÖM ALDRIG DE NI ÄR BÄST ÄLSKAR ER ALLA! :love:

Nää nu ska jag se lite tv, peta i mig lite mat å bara slappa med hundarna innomhus i värmen så ni får ha de så bra så hörs vi senare när jag skriver en liten nattblogg åt er.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA SÅ ♥
♥ BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON