Goddagens alla denna vintervita dag :D


♥~♥~♥~♥~♥
Goddagens alla hoppas ni mår bra å myser i denna vintervita dag......för tro mig de gör jag :D för idag ska Gumman min komma hit å sova så vi får mysa riktigt mycke ska bli så skoj :love:
Mitt huvud däremot är inte lika alert å vaket å snaäält med mig utan de gör ont som faan själv så festen är tydligen inte slut ännu där uppe :mad: men bara gilla läget å le åt skiten :S
♥~♥~♥~♥~♥
Så idag blir de en lugn dag här med mycke vila kan jag lova er ska inte göra många knop alls de orkar jag bara inte med värken utan ska ta min lilla ispåse å lägga mig ner å vila i hopp om att värken ska bli lite lugnare i alla fall om så bara för en stunde vore de skönt om de lugnade ner sig, men skam den som ger sig jag fortsätter pimpla KAFFE å värktabletter vilken underbar frukost eller hur ha ha ha :) så brukar mina mornar se ut.
♥~♥~♥~♥~♥
Så passa på å njut av helgen nu å ha de riktigt mysigt tillsammans med era nära å kära för julen närmar sig å då ska man hålla sams å hjälpas åt med allt bestyr som julen innebär :rolleyes:
Jag ska baka pepparkakor när jag kommer upp till mamma STORA pepparkakor som vi ska dekorera med mini nonstops, kristyr, silverkulor å mini chokladtoppar ska bli jätte skoj ju längtar redan jätte mycke tills jag åker upp å får göra de med mamma å min son. :love:
♥~♥~♥~♥~♥
De tråkiga med att åka upp är att jag kommer sakna min gumma jätte jätte mycke däremot så de är inte skoj alls ;( för känner mig halv utan min gumma å de är de jobbiga, men de är bara lite över en vecka saen är jag hemma igen ;)
♥~♥~♥~♥~♥
~VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å TA HAND OM VARANDRA~
~LEV LIVET TILL FULLO VARENDA DAG~
~LOVE YA ALL~
♥~♥~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens alla denna vintervita dag :D


♥~♥~♥~♥~♥
Goddagens alla hoppas ni mår bra å myser i denna vintervita dag......för tro mig de gör jag :D för idag ska Gumman min komma hit å sova så vi får mysa riktigt mycke ska bli så skoj :love:
Mitt huvud däremot är inte lika alert å vaket å snaäält med mig utan de gör ont som faan själv så festen är tydligen inte slut ännu där uppe :mad: men bara gilla läget å le åt skiten :S
♥~♥~♥~♥~♥
Så idag blir de en lugn dag här med mycke vila kan jag lova er ska inte göra många knop alls de orkar jag bara inte med värken utan ska ta min lilla ispåse å lägga mig ner å vila i hopp om att värken ska bli lite lugnare i alla fall om så bara för en stunde vore de skönt om de lugnade ner sig, men skam den som ger sig jag fortsätter pimpla KAFFE å värktabletter vilken underbar frukost eller hur ha ha ha :) så brukar mina mornar se ut.
♥~♥~♥~♥~♥
Så passa på å njut av helgen nu å ha de riktigt mysigt tillsammans med era nära å kära för julen närmar sig å då ska man hålla sams å hjälpas åt med allt bestyr som julen innebär :rolleyes:
Jag ska baka pepparkakor när jag kommer upp till mamma STORA pepparkakor som vi ska dekorera med mini nonstops, kristyr, silverkulor å mini chokladtoppar ska bli jätte skoj ju längtar redan jätte mycke tills jag åker upp å får göra de med mamma å min son. :love:
♥~♥~♥~♥~♥
De tråkiga med att åka upp är att jag kommer sakna min gumma jätte jätte mycke däremot så de är inte skoj alls ;( för känner mig halv utan min gumma å de är de jobbiga, men de är bara lite över en vecka saen är jag hemma igen ;)
♥~♥~♥~♥~♥
~VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å TA HAND OM VARANDRA~
~LEV LIVET TILL FULLO VARENDA DAG~
~LOVE YA ALL~
♥~♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON