Goddagens alla i denna vinterkyla :bigeyes:

ANDRA ADVENT JULEN NÄRMAR SIG MED STORMSTEG!



Goddagens alla idag är de gnistrande vackert ute men oxå gnistrande kallt Brrrr....:S inte skoj alls jag får till å med kämpa för att få mina hundar att gå ut för dom undviker gärna de om dom kan ;)
Vi har ungefär -17 grader här idag å även om de inte är värst så är de tillräckligt kallt för att man vill undvika gå ut själv :O man fryser bara av tanken att måsta gå ut så vad ska inte mina små hundar tycka då.....speciellt loppan som har så lite päls :S

Har i alla fall hunnit vara upp å handlat lite på apoteket fick skjuts av min gumma innan hon åkte hem till sig, men vi hade de jätte mysigt igår tillsammans med mina hundar :love:
Sen så fick min gumma sova ut ordentligt oxå å de var jätte skönt för henne för hon behövde verkligen göra de....å skönt för henne att komma ifrån ett tag för han som är 20 år är som ett häftplåster på henne hela tiden å de enda man hör av han är MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA så då kan ni ju förstå att de var behövligt för henne att komma hit en natt å få koppla av.

Men saknar henne jätte mycke redan när hon åkt hem blir så tyst, tomt å ensamt när hon åkt hem så de är de tråkiga med de hela ;( men håller på i tvättstugan för att hålla mig lite sysselsatt ändå de är ju ett måste att få rena kläder varje vecka EVIGHETSJOBBET ni vet :S tar aldrig slut.

Men ha de så gott alla nu så hörs vi ikväll å jag hoppas ni har de lite varmare än vad vi har så ni kan gå en prommis denna 2:a advent som är så gnistrade vit å KALL Brrrr....säger jag bara.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å KLÄ ER VÄL DE LÄR NI BEHÖVA IDAG!
SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE KROCODILE!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens alla i denna vinterkyla :bigeyes:

ANDRA ADVENT JULEN NÄRMAR SIG MED STORMSTEG!



Goddagens alla idag är de gnistrande vackert ute men oxå gnistrande kallt Brrrr....:S inte skoj alls jag får till å med kämpa för att få mina hundar att gå ut för dom undviker gärna de om dom kan ;)
Vi har ungefär -17 grader här idag å även om de inte är värst så är de tillräckligt kallt för att man vill undvika gå ut själv :O man fryser bara av tanken att måsta gå ut så vad ska inte mina små hundar tycka då.....speciellt loppan som har så lite päls :S

Har i alla fall hunnit vara upp å handlat lite på apoteket fick skjuts av min gumma innan hon åkte hem till sig, men vi hade de jätte mysigt igår tillsammans med mina hundar :love:
Sen så fick min gumma sova ut ordentligt oxå å de var jätte skönt för henne för hon behövde verkligen göra de....å skönt för henne att komma ifrån ett tag för han som är 20 år är som ett häftplåster på henne hela tiden å de enda man hör av han är MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA så då kan ni ju förstå att de var behövligt för henne att komma hit en natt å få koppla av.

Men saknar henne jätte mycke redan när hon åkt hem blir så tyst, tomt å ensamt när hon åkt hem så de är de tråkiga med de hela ;( men håller på i tvättstugan för att hålla mig lite sysselsatt ändå de är ju ett måste att få rena kläder varje vecka EVIGHETSJOBBET ni vet :S tar aldrig slut.

Men ha de så gott alla nu så hörs vi ikväll å jag hoppas ni har de lite varmare än vad vi har så ni kan gå en prommis denna 2:a advent som är så gnistrade vit å KALL Brrrr....säger jag bara.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å KLÄ ER VÄL DE LÄR NI BEHÖVA IDAG!
SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE KROCODILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON