Goddagens idag är de kallt :S


≈♥≈
Så här känner jag mig idag ganska bra bild över hur jag mår kan jag lova er :S men va faan skam den som ger sig nog ska väl de gå ändå bara bita ihop å leeeeee :D
≈♥≈
Idag har jag hunnit vara in en snabbis till stan å skulle hämta ut medicin innan frikortet skulle gå ut så skyndade mig genast in till stan i morse å skulle fixa de......:mad: gissa om jag vart arg när jag kommer in till stan, såg ut exakt som på bilden här under när jag kom till apoteket å upptäckte att frikortet gick ut IGÅR så missade de med en dag JIPPIE vad glad jag blev INT ALLS :mad:
≈♥≈

≈♥≈
Hur klantig får man egentligen vara va??????..........tydligen hur klantig som helst som de verkar :(
Men bara bita i de sura äpplet å betala nästa gång man ska hämta ut medicin även om de svider för de är satan så dyrt att måsta hämta ut de speciellt när man inte har dom pengarna egentligen.
≈♥≈
Nåja nog klagat om de ha ha ha är man klantig så är man å då får man ta smällen oxå :bigeyes:
Säger som ordspråket "Är huvudet dumt får kroppen lida" fast för mig blir de mer "Är huvudet dumt får knoppen lida" :D för bara min huvudvärk som får lida av att jag klantar till de.
≈♥≈
Idag blir de en lugn dag ska inte göra så mycke ska mest  ligga å mysa med mina underbara hundar för orkar inte nå annat för min skalle å jag är helt klart inte på samma våglängd idag :S så blir lugnt å stilla, men klagar inte på de för får ju mysa med mina små istället å de är inte helt fel heller.
Men ska försöka få dammsugat imorron så de är fint  å städat till helgen så man kan ta de lugnt å slappa då istället med gott samvete förstås ;)
≈♥≈
Hoppas ni har de bra idag å att de är varmare hos er än hos mig för här är de kallt idag inte de minsta skoj för lilla Loppan vill inte gå ut i detta väder hon sätter sig i hallen å bromsar när vi ska ut så man måste finta henne lite för att få med henne ut :D
≈♥≈
Ha de bra nu å var rädda om varandra för alla är ni värdefulla på erat eget vis glöm aldrig de!
≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens idag är de kallt :S


≈♥≈
Så här känner jag mig idag ganska bra bild över hur jag mår kan jag lova er :S men va faan skam den som ger sig nog ska väl de gå ändå bara bita ihop å leeeeee :D
≈♥≈
Idag har jag hunnit vara in en snabbis till stan å skulle hämta ut medicin innan frikortet skulle gå ut så skyndade mig genast in till stan i morse å skulle fixa de......:mad: gissa om jag vart arg när jag kommer in till stan, såg ut exakt som på bilden här under när jag kom till apoteket å upptäckte att frikortet gick ut IGÅR så missade de med en dag JIPPIE vad glad jag blev INT ALLS :mad:
≈♥≈

≈♥≈
Hur klantig får man egentligen vara va??????..........tydligen hur klantig som helst som de verkar :(
Men bara bita i de sura äpplet å betala nästa gång man ska hämta ut medicin även om de svider för de är satan så dyrt att måsta hämta ut de speciellt när man inte har dom pengarna egentligen.
≈♥≈
Nåja nog klagat om de ha ha ha är man klantig så är man å då får man ta smällen oxå :bigeyes:
Säger som ordspråket "Är huvudet dumt får kroppen lida" fast för mig blir de mer "Är huvudet dumt får knoppen lida" :D för bara min huvudvärk som får lida av att jag klantar till de.
≈♥≈
Idag blir de en lugn dag ska inte göra så mycke ska mest  ligga å mysa med mina underbara hundar för orkar inte nå annat för min skalle å jag är helt klart inte på samma våglängd idag :S så blir lugnt å stilla, men klagar inte på de för får ju mysa med mina små istället å de är inte helt fel heller.
Men ska försöka få dammsugat imorron så de är fint  å städat till helgen så man kan ta de lugnt å slappa då istället med gott samvete förstås ;)
≈♥≈
Hoppas ni har de bra idag å att de är varmare hos er än hos mig för här är de kallt idag inte de minsta skoj för lilla Loppan vill inte gå ut i detta väder hon sätter sig i hallen å bromsar när vi ska ut så man måste finta henne lite för att få med henne ut :D
≈♥≈
Ha de bra nu å var rädda om varandra för alla är ni värdefulla på erat eget vis glöm aldrig de!
≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON