Goddagens idag blir de inne dag ;)

Måste bara börja dagens blogg med att säga att jag vart så glad imorse när jag gick in på denna tjejs blogg Susanna Leinonen hon har en jätte fin å bra julkalender på sin sida med jätte fina priser å i morse när jag gick in dit å kollade in dagens lucka så kollade jag vem som vann igår å tro de eller ej men JAG vann dessa underbara örhängen från henne....GÅ Å KOLLA IN KALENDERN.
♥~♥~♥

Från Lyckliga i Norge
♥~♥~♥
Så min dag är hur bra som helst trots att skallen gör så ont att man bara vill grina så gör jag inte nåt för blev så otroligt glad över dom vackra örhängena.
♥~♥~♥
SÅ TUSEN TACK SUSANNA & LYCKLIGA FÖR VINSTEN
♥~♥~♥

♥~♥~♥
Men nu tillbaka till de vanliga igen ;) idag vaknade jag med en sjujävla huvudvärk så de gjorde inte saken bättre att mina grannar hade en duell mellan sig inatt mellan halv fem å sju på morgonen när dom stod å skrek till varandra som om elden var lös JIPPIE int alls trodde jag skulle strypa dom.
♥~♥~♥
Så när jag väl fick somna på morgonen så sov jag bort halva dagen istället sov nämligen till halv ett å tro mig de har inte hänt sen man var ung att man sovit så länge :S men kan skylla på deras serenad av skrikande till varandra mitt framför min ytterdörr....borde vara skottpengar på såna :mad: men bara le åt skiten antar jag.
♥~♥~♥
Så idag blir de en otroligt lugn dag känner jag för skallen lär inte orka nå annat efter denna natt så dammsuga får stryka på foten ännu en dag "suck" :( jag som ville göra fint ju idag ;(
Nåja är ändå glad efter vinsten i kalendern som varit så jag känner mig nöjd så blir att mysa med mina små vänner på fyra ben istället å de tackar jag inte nej till kan jag lova för de är ju jätte skönt att få bara mysa gosa å ha de gott i kylan.....för vi har kallt idag inte skoj alls :S
♥~♥~♥
Jag älskar verkligen den här tiden kring jul men hatar verkligen att de ska behöva vara så mördande kallt ute för de är inte skoj alls ju hatar kylan men älskar advent å jul så de är allt en lite udda kombination de håller jag med om men så är de bara :D jag är en udda tjej ju ha ha ha.
♥~♥~♥
Nää nu får ni ha de så bra idag å passa på å njut av dagen å mys riktigt mycke nu i denna vinterkyla för de ska jag göra i alla fall under en underbar filt :love:
♥~♥~♥
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG SÅ LEV DEN TIDEN FULLT UT
♥~♥~♥
:D SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE :D
♥~♥~♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens idag blir de inne dag ;)

Måste bara börja dagens blogg med att säga att jag vart så glad imorse när jag gick in på denna tjejs blogg Susanna Leinonen hon har en jätte fin å bra julkalender på sin sida med jätte fina priser å i morse när jag gick in dit å kollade in dagens lucka så kollade jag vem som vann igår å tro de eller ej men JAG vann dessa underbara örhängen från henne....GÅ Å KOLLA IN KALENDERN.
♥~♥~♥

Från Lyckliga i Norge
♥~♥~♥
Så min dag är hur bra som helst trots att skallen gör så ont att man bara vill grina så gör jag inte nåt för blev så otroligt glad över dom vackra örhängena.
♥~♥~♥
SÅ TUSEN TACK SUSANNA & LYCKLIGA FÖR VINSTEN
♥~♥~♥

♥~♥~♥
Men nu tillbaka till de vanliga igen ;) idag vaknade jag med en sjujävla huvudvärk så de gjorde inte saken bättre att mina grannar hade en duell mellan sig inatt mellan halv fem å sju på morgonen när dom stod å skrek till varandra som om elden var lös JIPPIE int alls trodde jag skulle strypa dom.
♥~♥~♥
Så när jag väl fick somna på morgonen så sov jag bort halva dagen istället sov nämligen till halv ett å tro mig de har inte hänt sen man var ung att man sovit så länge :S men kan skylla på deras serenad av skrikande till varandra mitt framför min ytterdörr....borde vara skottpengar på såna :mad: men bara le åt skiten antar jag.
♥~♥~♥
Så idag blir de en otroligt lugn dag känner jag för skallen lär inte orka nå annat efter denna natt så dammsuga får stryka på foten ännu en dag "suck" :( jag som ville göra fint ju idag ;(
Nåja är ändå glad efter vinsten i kalendern som varit så jag känner mig nöjd så blir att mysa med mina små vänner på fyra ben istället å de tackar jag inte nej till kan jag lova för de är ju jätte skönt att få bara mysa gosa å ha de gott i kylan.....för vi har kallt idag inte skoj alls :S
♥~♥~♥
Jag älskar verkligen den här tiden kring jul men hatar verkligen att de ska behöva vara så mördande kallt ute för de är inte skoj alls ju hatar kylan men älskar advent å jul så de är allt en lite udda kombination de håller jag med om men så är de bara :D jag är en udda tjej ju ha ha ha.
♥~♥~♥
Nää nu får ni ha de så bra idag å passa på å njut av dagen å mys riktigt mycke nu i denna vinterkyla för de ska jag göra i alla fall under en underbar filt :love:
♥~♥~♥
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG SÅ LEV DEN TIDEN FULLT UT
♥~♥~♥
:D SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE :D
♥~♥~♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON