Goddagens vilken underbar dag idag..;)



Goddagens alla vilken underbar dag de är idag vädermässigt vill säga :) för vi har blida idag så nu håller jag tummarna att de håller i sig tills vi kommit upp till mamma för annars blir de så kallt att vänta på bussen i Luleå i kylan :S för man får inte sitta innne när man har hund tyvärr :(
Så jag brukar få vänta en timme på att bussen ska komma anslutningsbusen upp till mamma men blir de kallt är de lite jobbigt för då fryser man så himla mycke :S

Men annars idag är de en halv bra dag.....skallen å jag verkar vara ovänner ännu för den värker väldigt mycke än i alla fall......men man har lärt sig numera att de är faan bara gilla läget å le. :D
Men ingen har sagt att man inte får vara irriterad över de hela å de är jag minsann irriterad som Faaaaaan är jag över att de bråkar i huvudet :mad::mad::mad:

Nu ska jag ta itu med min växande disk ni vet de där jobbet som ALDRIG NÅGONSIN tar slut utan så fort man diskat tar de bara en stund så finns de mer disk att diska JIPPIE int alls :( hatar de.
Men man gör de för att man vill hålla fint hemma å när man väl kommer igång så går de fort att få undan å sen kan man njuta av resten av dagen hi hi hi :D

Nu får ni ha de så bra så hörs vi senare med en liten nattblogg om jag inte hittar nå annat att skriva före de vill säga de beror alldelens på :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥
♥ FÖR TÄNK PÅ ATT FOLK BEHANDLAR EN SOM MAN BEHANDLAR DOM ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens vilken underbar dag idag..;)



Goddagens alla vilken underbar dag de är idag vädermässigt vill säga :) för vi har blida idag så nu håller jag tummarna att de håller i sig tills vi kommit upp till mamma för annars blir de så kallt att vänta på bussen i Luleå i kylan :S för man får inte sitta innne när man har hund tyvärr :(
Så jag brukar få vänta en timme på att bussen ska komma anslutningsbusen upp till mamma men blir de kallt är de lite jobbigt för då fryser man så himla mycke :S

Men annars idag är de en halv bra dag.....skallen å jag verkar vara ovänner ännu för den värker väldigt mycke än i alla fall......men man har lärt sig numera att de är faan bara gilla läget å le. :D
Men ingen har sagt att man inte får vara irriterad över de hela å de är jag minsann irriterad som Faaaaaan är jag över att de bråkar i huvudet :mad::mad::mad:

Nu ska jag ta itu med min växande disk ni vet de där jobbet som ALDRIG NÅGONSIN tar slut utan så fort man diskat tar de bara en stund så finns de mer disk att diska JIPPIE int alls :( hatar de.
Men man gör de för att man vill hålla fint hemma å när man väl kommer igång så går de fort att få undan å sen kan man njuta av resten av dagen hi hi hi :D

Nu får ni ha de så bra så hörs vi senare med en liten nattblogg om jag inte hittar nå annat att skriva före de vill säga de beror alldelens på :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥
♥ FÖR TÄNK PÅ ATT FOLK BEHANDLAR EN SOM MAN BEHANDLAR DOM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON