Godeftermiddag på er nu sitter jag ner :D


◊~♥~◊~♥~◊
Nu är man äntligen hemma igen å sitter ner å bara tar de lugnt :) har varit borta hela dagen idag.
Jag steg upp lite före tio idag å gjorde mig klar å var ut med hundarna....sen drack jag lite kaffe för visste inte riktigt om vi skulle på stan idag för hade inte hört av min gumma nånting så jag slog igång datorn istället å satte mig ner å skulle kolla mailen å skriva en liten morron blogg.
Men just när jag startat datorn å börjat att skriva så ringde min gumma mig å frågade om jag var klar att åka, å snabbt stängde jag datorn å hoppade i ytterkläderna å gjorde mig redo att åka.
◊~♥~◊~♥~◊
Så först fick vi leta efter en parkeringsplats i parkeringshuset en hel jävla evighet, men skam den som ger sig vi fick en till slut :D så sen begav vi oss iväg till fiket för att ta en kaffe för vi startar ALLTID våran runda på stan med att dricka kaffe å surra lite skit hi hi hi innan vi kollar in alla affärer å fina erbjudanden som dom har så här inför julen :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Var förbi å kollade in jackan som min son vill ha å den var snygg så snälla alla håll tummarna att den finns kvar på måndag när jag får lön för dom hade bara en L å en XL kvar så jag hoppas dom finns kvar då så jag kan köpa den till han de är hans julklapp från mig nämligen så de hade varit perfekt om den var kvar........jaha tänker ni om du så gärna vill ha den varför ber du dom inte hänga undan den???.....Jo för man får inte hänga undan den mer än 1 dag tyvärr så de går inte å hade jag haft nån att låna dom pengarna av till på måndag så hade jag givetvis gjort de oxå för att vara säker på att få den.....men har tyvärr inte de ;(;(;(;( så bara gilla läget helt enkelt.
◊~♥~◊~♥~◊
Men han har väldigt god smak min son när de kommer till kläder så han har valt en skitsnygg jacka  så därför hoppas jag ännu mer att den finns kvar där på måndag så hjälp mig nu att hålla tummarna alla så han får sin älskade jacka till jul :thumbup:
◊~♥~◊~♥~◊
Men vi kollade runt lite på annat oxå jag å gumman min å jag rent ut sagt bara njöt av hennes sällskap för har saknat henne så otroligt mycke i helgen att jag verkligen behövde den här stunden idag för att känna mig hel igen SÅ MILJONERS TACK MIN ÄNGEL FÖR STUNDEN IDAG :love:
Gumman min bjöd på fikat hon är så go å snäll, sen fick jag även plocka mig lösgodis för vi blev sugna på de när vi var på stan :blush: så vi köpte de innan vi åkte hemåt.
◊~♥~◊~♥~◊
Hämtade upp Niklas oxå innan vi skulle hem å skjutsade in han till sin praktik så han ska jag hämta sen vid halv elva ikväll har fått låna en bil av min underbara vän Thomas T2:an som vi kallar han så tusen tack T2 för att jag får låna bilen........:love:
◊~♥~◊~♥~◊
Sen smet vi upp en sväng till solbacken å gick in på blomsterlandet å kollade in julgrupper som dom hade satt ihop för dom är underbara på att göra såna måste jag säga helt otroliga gör dom.
Å gumman köpte en som jag trodde var till henne men de visade sig att den var till MIG så jag fick en super snygg julgrupp å två små tomtar som jag satte fast i mina blomkrukor i tv-rummet dom matchade den tomte som satt i julgruppen så jag är så himla lycklig så efter våran dag på stan.
Visst jag visste jag skulle få en julgrupp men de var inte förrän på måndag så jag förväntade mig inte att få den redan idag så därför blev jag superglad för då kan jag njuta av den jätte mycke innan jag ska åka upp till mamma å fira julen, men gumman min ska kolla till mitt hem under tiden å sköta om allt med posten å vattna julgruppen så den överlever tills jag kommer hem. :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Så de var min dag i lite stora drag så nu ska jag göra mig nåt att äta å sen ska jag mysa å se på tv resten av kvällen å bara njuta av att vara helt enkelt för de är så skönt att slappa......plus att de är så kallt ute så man vill inte vara ute mer än nöden kräver för hundarna ha ha ha å tro mig när de kommer till just den biten kräver inte nöden mycke hos dom för dom vill oxå hellre mysa än vara ute i kylan de är då ett som är säkert. :D
◊~♥~◊~♥~◊
HA DE GOTT VAR RÄDDA OM VARANDRA NU FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA
VI HÖRS SENARE IKVÄLL MED EN NATTBLOGG ;)
◊~♥~◊~♥~◊

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godeftermiddag på er nu sitter jag ner :D


◊~♥~◊~♥~◊
Nu är man äntligen hemma igen å sitter ner å bara tar de lugnt :) har varit borta hela dagen idag.
Jag steg upp lite före tio idag å gjorde mig klar å var ut med hundarna....sen drack jag lite kaffe för visste inte riktigt om vi skulle på stan idag för hade inte hört av min gumma nånting så jag slog igång datorn istället å satte mig ner å skulle kolla mailen å skriva en liten morron blogg.
Men just när jag startat datorn å börjat att skriva så ringde min gumma mig å frågade om jag var klar att åka, å snabbt stängde jag datorn å hoppade i ytterkläderna å gjorde mig redo att åka.
◊~♥~◊~♥~◊
Så först fick vi leta efter en parkeringsplats i parkeringshuset en hel jävla evighet, men skam den som ger sig vi fick en till slut :D så sen begav vi oss iväg till fiket för att ta en kaffe för vi startar ALLTID våran runda på stan med att dricka kaffe å surra lite skit hi hi hi innan vi kollar in alla affärer å fina erbjudanden som dom har så här inför julen :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Var förbi å kollade in jackan som min son vill ha å den var snygg så snälla alla håll tummarna att den finns kvar på måndag när jag får lön för dom hade bara en L å en XL kvar så jag hoppas dom finns kvar då så jag kan köpa den till han de är hans julklapp från mig nämligen så de hade varit perfekt om den var kvar........jaha tänker ni om du så gärna vill ha den varför ber du dom inte hänga undan den???.....Jo för man får inte hänga undan den mer än 1 dag tyvärr så de går inte å hade jag haft nån att låna dom pengarna av till på måndag så hade jag givetvis gjort de oxå för att vara säker på att få den.....men har tyvärr inte de ;(;(;(;( så bara gilla läget helt enkelt.
◊~♥~◊~♥~◊
Men han har väldigt god smak min son när de kommer till kläder så han har valt en skitsnygg jacka  så därför hoppas jag ännu mer att den finns kvar där på måndag så hjälp mig nu att hålla tummarna alla så han får sin älskade jacka till jul :thumbup:
◊~♥~◊~♥~◊
Men vi kollade runt lite på annat oxå jag å gumman min å jag rent ut sagt bara njöt av hennes sällskap för har saknat henne så otroligt mycke i helgen att jag verkligen behövde den här stunden idag för att känna mig hel igen SÅ MILJONERS TACK MIN ÄNGEL FÖR STUNDEN IDAG :love:
Gumman min bjöd på fikat hon är så go å snäll, sen fick jag även plocka mig lösgodis för vi blev sugna på de när vi var på stan :blush: så vi köpte de innan vi åkte hemåt.
◊~♥~◊~♥~◊
Hämtade upp Niklas oxå innan vi skulle hem å skjutsade in han till sin praktik så han ska jag hämta sen vid halv elva ikväll har fått låna en bil av min underbara vän Thomas T2:an som vi kallar han så tusen tack T2 för att jag får låna bilen........:love:
◊~♥~◊~♥~◊
Sen smet vi upp en sväng till solbacken å gick in på blomsterlandet å kollade in julgrupper som dom hade satt ihop för dom är underbara på att göra såna måste jag säga helt otroliga gör dom.
Å gumman köpte en som jag trodde var till henne men de visade sig att den var till MIG så jag fick en super snygg julgrupp å två små tomtar som jag satte fast i mina blomkrukor i tv-rummet dom matchade den tomte som satt i julgruppen så jag är så himla lycklig så efter våran dag på stan.
Visst jag visste jag skulle få en julgrupp men de var inte förrän på måndag så jag förväntade mig inte att få den redan idag så därför blev jag superglad för då kan jag njuta av den jätte mycke innan jag ska åka upp till mamma å fira julen, men gumman min ska kolla till mitt hem under tiden å sköta om allt med posten å vattna julgruppen så den överlever tills jag kommer hem. :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Så de var min dag i lite stora drag så nu ska jag göra mig nåt att äta å sen ska jag mysa å se på tv resten av kvällen å bara njuta av att vara helt enkelt för de är så skönt att slappa......plus att de är så kallt ute så man vill inte vara ute mer än nöden kräver för hundarna ha ha ha å tro mig när de kommer till just den biten kräver inte nöden mycke hos dom för dom vill oxå hellre mysa än vara ute i kylan de är då ett som är säkert. :D
◊~♥~◊~♥~◊
HA DE GOTT VAR RÄDDA OM VARANDRA NU FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA
VI HÖRS SENARE IKVÄLL MED EN NATTBLOGG ;)
◊~♥~◊~♥~◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON