Godmorgon alla glada å pigga snart helg :D


≈♥≈♥≈
Godmorgon alla pigga å glada snat är de helg å ni får vara lediga å mysa med era nära å kära eller har ni kanske fullt up med julbak å klapp köpande????????
≈♥≈♥≈
Idag är en mycke bättre dag än igår, idag har jag inte en lika smällande huvudvärk även om de dunkar men de gör de ju alltid så är den på en nivå som jag tolererar någorlunda i alla fall så de känns underbart :) för igår var de hemskt å visst är den jobbig idag oxå men bättre än igår i alla fall å de gör mig väldigt glad :D
≈♥≈♥≈
Idag vet jag inte riktigt vad de blir hade tänkt dammsuga först, men riktigt så bra är inte skallen så den tål dammsugaren så de får allt vänta till en annan dag istället för så mycke har jag lärt mig att hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :S å de stämmer bra, sen skulle jag få styk av gumman min om jag dammsög idag när jag har mer ont å de vill jag inte ju ;)
≈♥≈♥≈
Ska plocka ihop lite däremot å pyssla på här hemma men utöver de blir de en lugn dag med mycke slappande å vila......men jag hann vara med på Marabous julkalender idag å hann få mig gratis badlakan inte helt fel eller hur????......ja menar självklart tackar man inte nej till nåt sånt när dom lika gav ut 5000 st på morgonen idag, å dom har nya erbjudanden varje dag så gå in imorron å titta vem vet kan ju vara nå annat gratis dom har då som ni tycker om. ;)
≈♥≈♥≈
De finns en hel uppsjö med adventskalendrar på nätet just nu med superfina priser så sök fram dom ni oxå å var med å delta för endel har super fina priser riktigt värdefulla saker så de är värt de jag lovar.....plus att så här kring jul behöver man ju alla pengar man kan få eller presenter för vill inte du själv ha den så kanske nån du känner kan få den i julklapp av dig istället :thumbup:
≈♥≈♥≈
Nää nu ska jag ta å häva i mig lite mer kaffe så man överlever denna dag oxå så ha en bra dag idag å passa på å njut av att vädret är lite mildare än i går i alla fall. :)
≈♥≈♥≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR NI ÄR ALLA VÄRDEFULLA PÅ ERAT EGET VIS
SÅ LEV DAGEN SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA LEV LIVET
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla glada å pigga snart helg :D


≈♥≈♥≈
Godmorgon alla pigga å glada snat är de helg å ni får vara lediga å mysa med era nära å kära eller har ni kanske fullt up med julbak å klapp köpande????????
≈♥≈♥≈
Idag är en mycke bättre dag än igår, idag har jag inte en lika smällande huvudvärk även om de dunkar men de gör de ju alltid så är den på en nivå som jag tolererar någorlunda i alla fall så de känns underbart :) för igår var de hemskt å visst är den jobbig idag oxå men bättre än igår i alla fall å de gör mig väldigt glad :D
≈♥≈♥≈
Idag vet jag inte riktigt vad de blir hade tänkt dammsuga först, men riktigt så bra är inte skallen så den tål dammsugaren så de får allt vänta till en annan dag istället för så mycke har jag lärt mig att hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :S å de stämmer bra, sen skulle jag få styk av gumman min om jag dammsög idag när jag har mer ont å de vill jag inte ju ;)
≈♥≈♥≈
Ska plocka ihop lite däremot å pyssla på här hemma men utöver de blir de en lugn dag med mycke slappande å vila......men jag hann vara med på Marabous julkalender idag å hann få mig gratis badlakan inte helt fel eller hur????......ja menar självklart tackar man inte nej till nåt sånt när dom lika gav ut 5000 st på morgonen idag, å dom har nya erbjudanden varje dag så gå in imorron å titta vem vet kan ju vara nå annat gratis dom har då som ni tycker om. ;)
≈♥≈♥≈
De finns en hel uppsjö med adventskalendrar på nätet just nu med superfina priser så sök fram dom ni oxå å var med å delta för endel har super fina priser riktigt värdefulla saker så de är värt de jag lovar.....plus att så här kring jul behöver man ju alla pengar man kan få eller presenter för vill inte du själv ha den så kanske nån du känner kan få den i julklapp av dig istället :thumbup:
≈♥≈♥≈
Nää nu ska jag ta å häva i mig lite mer kaffe så man överlever denna dag oxå så ha en bra dag idag å passa på å njut av att vädret är lite mildare än i går i alla fall. :)
≈♥≈♥≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR NI ÄR ALLA VÄRDEFULLA PÅ ERAT EGET VIS
SÅ LEV DAGEN SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA LEV LIVET
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON