Godmorgon alla har ni snöat bort ännu :question:


♦~♥~◊~♥~♦
Godmorgon alla här kommer ett sant ord för denna text stämmer så bra in på min gumma å mig, för vad som än händer i mitt liv eller hennes liv så vet jag att hon finns där vid min sida för alltid.
♦~♥~◊~♥~♦
Men hur har ni de alla idag har ni snöat in totalt eller har de slutat snöa hos er ännu månne????
♦~♥~◊~♥~♦
Här snöar de stora lapphandskar ännu å de verkar inte finnas nå slut på de hela de blir bara mer, mer, mer å ännu mer snö :bigeyes: å visst är de fint med snö men visst kan de finnas nån måtta på de hela....ja menar vi vet att de är vinter å snart jul han där uppe behöver inte visa de nå mera nu de räcker gott å väl som de är nu :S annars är vi snart helt insöade.....ja i våra hem alltså inte insnöade i skallen :D fast lite mossig å insnöad känner man sig allt ibland ha ha ha :D
♦~♥~◊~♥~♦
Idag blir de en lugn dag för min son ska jobba idag på sin praktikplats för LÖN WOW alltså han får betalt för en gångs skull inte illa ju ;) men utöver de blir de nog lugnt här hemma känner jag.
Ska plocka ihop lite här hemma å börja med att packa lite lätt sånt som jag ska ha med mig till mamma när jag åker dit på tisdag eller onsdag.....måste erkänna att jag allt längtar litegrann till jag kommer dit å får mysa hos mamma :love: men de är lite tudelat för kommer sakna min gumma så himla mycke under tiden jag är där uppe å de är de tråkiga med att åka dit ;( att vara iväg från gumman min så många dagar så tur man har telefon å mobil för vi brukar messa mycke.
♦~♥~◊~♥~♦
Men vad mer då hmm.....ja de är nog inte nå mera att säga idag annat än att passa på å njut av varandras sällskap å mysa nu när de är helg å allt :D de ska jag göra ikväll fast med hundarna för har inte nån karl att mysa med ännu så då får de bli med dom på fyra ben i stället ;)
♦~♥~◊~♥~♦
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å NJUT AV LEDIGHETEN REJÄLT MYCKE. ♥

♥ BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥

♥ FÖR TRO MIG DE LÖNAR SIG I SLUTÄNDAN. ♥
♦~♥~◊~♥~♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla har ni snöat bort ännu :question:


♦~♥~◊~♥~♦
Godmorgon alla här kommer ett sant ord för denna text stämmer så bra in på min gumma å mig, för vad som än händer i mitt liv eller hennes liv så vet jag att hon finns där vid min sida för alltid.
♦~♥~◊~♥~♦
Men hur har ni de alla idag har ni snöat in totalt eller har de slutat snöa hos er ännu månne????
♦~♥~◊~♥~♦
Här snöar de stora lapphandskar ännu å de verkar inte finnas nå slut på de hela de blir bara mer, mer, mer å ännu mer snö :bigeyes: å visst är de fint med snö men visst kan de finnas nån måtta på de hela....ja menar vi vet att de är vinter å snart jul han där uppe behöver inte visa de nå mera nu de räcker gott å väl som de är nu :S annars är vi snart helt insöade.....ja i våra hem alltså inte insnöade i skallen :D fast lite mossig å insnöad känner man sig allt ibland ha ha ha :D
♦~♥~◊~♥~♦
Idag blir de en lugn dag för min son ska jobba idag på sin praktikplats för LÖN WOW alltså han får betalt för en gångs skull inte illa ju ;) men utöver de blir de nog lugnt här hemma känner jag.
Ska plocka ihop lite här hemma å börja med att packa lite lätt sånt som jag ska ha med mig till mamma när jag åker dit på tisdag eller onsdag.....måste erkänna att jag allt längtar litegrann till jag kommer dit å får mysa hos mamma :love: men de är lite tudelat för kommer sakna min gumma så himla mycke under tiden jag är där uppe å de är de tråkiga med att åka dit ;( att vara iväg från gumman min så många dagar så tur man har telefon å mobil för vi brukar messa mycke.
♦~♥~◊~♥~♦
Men vad mer då hmm.....ja de är nog inte nå mera att säga idag annat än att passa på å njut av varandras sällskap å mysa nu när de är helg å allt :D de ska jag göra ikväll fast med hundarna för har inte nån karl att mysa med ännu så då får de bli med dom på fyra ben i stället ;)
♦~♥~◊~♥~♦
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å NJUT AV LEDIGHETEN REJÄLT MYCKE. ♥

♥ BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥

♥ FÖR TRO MIG DE LÖNAR SIG I SLUTÄNDAN. ♥
♦~♥~◊~♥~♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON