Godnatt alla nattsuddare nu kryper jag till sängs :tired:

:tired: Godnatt alla nattsuddare nu kryper jag till sängs för nu är jag trööööt :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de kuden som kallar på mig med sina Zzzzz.....ljud å de brukar vara min trötthet som tar över med full styrka för idag har de varit så jobbigt med min satans huvudvärk så lika bra att knyta sig för natten så man orkar med en dag imorron oxå.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar kväll alla å att ni får en underbar helg allihopa för de förtjänar ni.
Själv ska jag ha en underbar kväll imorron med min gumma så den kommer sitta fint kan jag lova er, men innan hon kommer så ska jag vara hundvakt åt henne för dom ska på hockey hela familjen så då får Divan Penny komma hit men de brukar gå jätte bra.
:tired:
Så nu kommer de God Natt å Sov Gott alla å dröm sött så hörs vi imorron eller de heter väl den här tiden så hörs vi senare idag för vi har ju redan gått in på lördag oppsssi daysie då vad tiden flugit iväg för mig.......men har pratat med en vän i telefonen i lite över 2 timmar å de var skoj för har inte pratat med han på över 20 år minst så de var roligt höra av han.
:tired:
♥ NATTI NATTI ALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VARDEFULLA ♥
♥ LEV VARJE DAG SOM OM DE VORE DEN SISTA MED ANDRA ORD ♥
♥ LEV LIVET FULLT UT ÅNGRA ALDRIG NÅNTING SEN ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godnatt alla nattsuddare nu kryper jag till sängs :tired:

:tired: Godnatt alla nattsuddare nu kryper jag till sängs för nu är jag trööööt :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de kuden som kallar på mig med sina Zzzzz.....ljud å de brukar vara min trötthet som tar över med full styrka för idag har de varit så jobbigt med min satans huvudvärk så lika bra att knyta sig för natten så man orkar med en dag imorron oxå.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar kväll alla å att ni får en underbar helg allihopa för de förtjänar ni.
Själv ska jag ha en underbar kväll imorron med min gumma så den kommer sitta fint kan jag lova er, men innan hon kommer så ska jag vara hundvakt åt henne för dom ska på hockey hela familjen så då får Divan Penny komma hit men de brukar gå jätte bra.
:tired:
Så nu kommer de God Natt å Sov Gott alla å dröm sött så hörs vi imorron eller de heter väl den här tiden så hörs vi senare idag för vi har ju redan gått in på lördag oppsssi daysie då vad tiden flugit iväg för mig.......men har pratat med en vän i telefonen i lite över 2 timmar å de var skoj för har inte pratat med han på över 20 år minst så de var roligt höra av han.
:tired:
♥ NATTI NATTI ALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VARDEFULLA ♥
♥ LEV VARJE DAG SOM OM DE VORE DEN SISTA MED ANDRA ORD ♥
♥ LEV LIVET FULLT UT ÅNGRA ALDRIG NÅNTING SEN ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON