Här kommer en liten Sussa sött :tired:

:tired: Här kommer min lilla nattblogg Sussa sött alla :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte jag skulle passa på att skicka en liten Natti Natti blogg till er innan jag kryper ner under täcket å myser med mina alltid så älskade å varma kärleksfulla hundar å där ska jag bli sen resten av denna kväll å bara mysa å må gott......de ni är underbart.
:tired:
Dagen i övrigt har varit en väldigt lugn dag med mycke vila för skallen.....men fasar för de värsta ikväll för har hört att samma jävla grannar som hade skrikmaraton inatt utanför min dörr verkar festa ikväll oxå JIPPIE säger jag bara vad arg jag blir, missförstå mig nu inte jag skiter i att dom festar men bara dom jävlarna låter bli att skrika å smälla i dörrar å kasta saker på varandra som sen ska krascha ner i golvet det vill säga mitt TAK för börjar dom om inatt så då jävlar ringer jag störningsjouren för då får de faan i mig vara nog på idiotin helt enkelt.
:tired:
Nå visst man ska inte ta saker för givet innan de händer men de hör till saken att när de gäller dom två så är de en vanlig sak som händer om dom festar då får vi grannar vara vakna å lyssna på deras förbannade skrik å liv så håll tummarna att dom kan hålla sams i alla fall en enda natt.
När jag haft sån här huvudvärk å behöver sova så är väl inte mitt tålamod de bästa egenskapen jag har direkt, men anser att man börjar inte skrika den tiden på natten/morronsidan utan då går man å lägger sig i stället å reder ut sin skit dagen därpå när man är NYKTER igen.
:tired:
Nåja de återstår att se eller snarare HÖRA vad dom tänker ta sig till inatt så tänkte om jag lägger mig tidigt så kanske jag mot alla jävla odds lyckas sova mig igenom deras DRAMA som utspelar sig på våran gård när dom festar IDIOTER säger jag bara så har jag ingenting sagt ha ha ha.
:tired:
Nää ni nu har jag fått spy ut lite galla denna sena kväll ha ha ha så nu ska jag hoppa i jamasen å krypa ner med mina värmedynor hundarna å bara njuta av kvällen så länge de går sen försöka sova om huvudet tillåter de å grannarna tillåter de vill säga men jag ska i alla fall göra ett tappert försök för sömnen behöver jag nu känner jag.
:tired:
Så Natti Natti alla sussa sött å dröm gott å njut å mys ordentligt nu i helgen de som är kvar av den i alla fall de förtjänar alla jätte mycke.
:tired:

♥ GOD NATT, SOV GOTT, DRÖM SÖTT SÅ HÖRS VI IMORRON ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥

:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Här kommer en liten Sussa sött :tired:

:tired: Här kommer min lilla nattblogg Sussa sött alla :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte jag skulle passa på att skicka en liten Natti Natti blogg till er innan jag kryper ner under täcket å myser med mina alltid så älskade å varma kärleksfulla hundar å där ska jag bli sen resten av denna kväll å bara mysa å må gott......de ni är underbart.
:tired:
Dagen i övrigt har varit en väldigt lugn dag med mycke vila för skallen.....men fasar för de värsta ikväll för har hört att samma jävla grannar som hade skrikmaraton inatt utanför min dörr verkar festa ikväll oxå JIPPIE säger jag bara vad arg jag blir, missförstå mig nu inte jag skiter i att dom festar men bara dom jävlarna låter bli att skrika å smälla i dörrar å kasta saker på varandra som sen ska krascha ner i golvet det vill säga mitt TAK för börjar dom om inatt så då jävlar ringer jag störningsjouren för då får de faan i mig vara nog på idiotin helt enkelt.
:tired:
Nå visst man ska inte ta saker för givet innan de händer men de hör till saken att när de gäller dom två så är de en vanlig sak som händer om dom festar då får vi grannar vara vakna å lyssna på deras förbannade skrik å liv så håll tummarna att dom kan hålla sams i alla fall en enda natt.
När jag haft sån här huvudvärk å behöver sova så är väl inte mitt tålamod de bästa egenskapen jag har direkt, men anser att man börjar inte skrika den tiden på natten/morronsidan utan då går man å lägger sig i stället å reder ut sin skit dagen därpå när man är NYKTER igen.
:tired:
Nåja de återstår att se eller snarare HÖRA vad dom tänker ta sig till inatt så tänkte om jag lägger mig tidigt så kanske jag mot alla jävla odds lyckas sova mig igenom deras DRAMA som utspelar sig på våran gård när dom festar IDIOTER säger jag bara så har jag ingenting sagt ha ha ha.
:tired:
Nää ni nu har jag fått spy ut lite galla denna sena kväll ha ha ha så nu ska jag hoppa i jamasen å krypa ner med mina värmedynor hundarna å bara njuta av kvällen så länge de går sen försöka sova om huvudet tillåter de å grannarna tillåter de vill säga men jag ska i alla fall göra ett tappert försök för sömnen behöver jag nu känner jag.
:tired:
Så Natti Natti alla sussa sött å dröm gott å njut å mys ordentligt nu i helgen de som är kvar av den i alla fall de förtjänar alla jätte mycke.
:tired:

♥ GOD NATT, SOV GOTT, DRÖM SÖTT SÅ HÖRS VI IMORRON ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥

:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON