Ikväll blir de ett tidigt Natti Natti åt er :tired:

:tired: Ikväll får ni ett tidigt Natti Nattifrån mig ska inte sova :tired:
men ska göra lite annat innan jag ska sova
:tired:

:tired:
Jag passar på att säga Natti Natti åt er alla redan nu med denna vackra antarktis bild för vi börjar få kallt igen här hemma så snart är de bara pälsa på sig innan man går ut igen så man inte fryser.
Men nu ska jag inte sova ännu utan ska å hämta min son om en halvtimme å sen blir de jamasen på å borsta gaddarn innan man kryper ner under täcket å myser med hundarna framför tv:n.
:tired:
Men de har varit en lugn dag har ställt fram dom sista tomtarna i sonens rum så nu är de jul överallt här hemma å de är så mysigt så känner jag, man går bara runt å njuter av hur mysigt de är.
Jag får som en lugn känsla över mig kring advent å jul.....många stressar upp sig men de gör inte jag utan jag passar på å njuter i stället å bara mår gott av hur varmt å ombonat de ser ut överallt i alla hem å hus, både inne å ute är de mysigt så älskar den här tiden jätte mycke.
:tired:
Jag å min son brukar ju alltid baka STORA pepparkakor gubbar, gummor, hjärtan, stjärnor å till och med grisar som vi sen dekorerar med kristyr, mini nonstop, silverkulor å mini chokladtoppar.
Sen hänger vi upp dom i sidenband här hemma som dekoration MEN i år blir de lite annars i år ska vi göra de uppe hos mamma istället eftersom vi ska fira julen där så bestämde vi att göra de när vi kommit upp så de luktar nybakade pepparkakor å apelsiner med nejlikor ska vi oxå dekorera å sätta upp, så jag lovade mamma att fixa allt till pepparkaksbaket eftersom hon står för all maten under julen så de kändes som en grej jag gott kan göra då.
:tired:
Men de ska bli riktigt skoj att få sätta igång å göra de där uppe kanske rent blir en ny tradition för oss att göra när vi är samlade alla tillsammans så längtar jätte mycke nu tills jag kan åka upp.
Samtidigt kommer jag sakna min gumma nåt så otroligt mycke så de kommer känns så tomt å jag kommer känna mig halv medans jag är där uppe, de är en himla tur att mobilerna å telefoner finns så man kan prata med henne varje dag för annars skulle de inte gå minsann.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla sov gott dröm sött så hörs vi imorron med lite mera klotter å kladd som vanligt för de är ju ett måste.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA Å MAN LEVER BARA EN GÅNG ♥
♥ SÅ GÖR DE RÄTT FRÅN BÖRJAN ISTÄLLET FÖR ATT ÅNGRA NÅT SEN. ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Ikväll blir de ett tidigt Natti Natti åt er :tired:

:tired: Ikväll får ni ett tidigt Natti Nattifrån mig ska inte sova :tired:
men ska göra lite annat innan jag ska sova
:tired:

:tired:
Jag passar på att säga Natti Natti åt er alla redan nu med denna vackra antarktis bild för vi börjar få kallt igen här hemma så snart är de bara pälsa på sig innan man går ut igen så man inte fryser.
Men nu ska jag inte sova ännu utan ska å hämta min son om en halvtimme å sen blir de jamasen på å borsta gaddarn innan man kryper ner under täcket å myser med hundarna framför tv:n.
:tired:
Men de har varit en lugn dag har ställt fram dom sista tomtarna i sonens rum så nu är de jul överallt här hemma å de är så mysigt så känner jag, man går bara runt å njuter av hur mysigt de är.
Jag får som en lugn känsla över mig kring advent å jul.....många stressar upp sig men de gör inte jag utan jag passar på å njuter i stället å bara mår gott av hur varmt å ombonat de ser ut överallt i alla hem å hus, både inne å ute är de mysigt så älskar den här tiden jätte mycke.
:tired:
Jag å min son brukar ju alltid baka STORA pepparkakor gubbar, gummor, hjärtan, stjärnor å till och med grisar som vi sen dekorerar med kristyr, mini nonstop, silverkulor å mini chokladtoppar.
Sen hänger vi upp dom i sidenband här hemma som dekoration MEN i år blir de lite annars i år ska vi göra de uppe hos mamma istället eftersom vi ska fira julen där så bestämde vi att göra de när vi kommit upp så de luktar nybakade pepparkakor å apelsiner med nejlikor ska vi oxå dekorera å sätta upp, så jag lovade mamma att fixa allt till pepparkaksbaket eftersom hon står för all maten under julen så de kändes som en grej jag gott kan göra då.
:tired:
Men de ska bli riktigt skoj att få sätta igång å göra de där uppe kanske rent blir en ny tradition för oss att göra när vi är samlade alla tillsammans så längtar jätte mycke nu tills jag kan åka upp.
Samtidigt kommer jag sakna min gumma nåt så otroligt mycke så de kommer känns så tomt å jag kommer känna mig halv medans jag är där uppe, de är en himla tur att mobilerna å telefoner finns så man kan prata med henne varje dag för annars skulle de inte gå minsann.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla sov gott dröm sött så hörs vi imorron med lite mera klotter å kladd som vanligt för de är ju ett måste.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA Å MAN LEVER BARA EN GÅNG ♥
♥ SÅ GÖR DE RÄTT FRÅN BÖRJAN ISTÄLLET FÖR ATT ÅNGRA NÅT SEN. ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON