Lovade bilder från igår ;)

Jag lovade er igår att jag skulle lägga ut bilder på min julgrupp som jag fick igår.
Lovade äen gumman min att göra de så här kommer dom nu super snygg är den.

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥

Så här ser den ut vad tycker ni alla??????????

♥ ♥ ♥

Jag älskar den verkligen den var så vacker när den lyste igår kväll på mitt vardagsrums bord kan inte bli mycke bättre än så för nu får jag njuta av den i flera dagar innan jag åker upp till mamma den 21/12 men under den tiden så kommer gumman min att sköta om den åt mig :love:
Ha de gott så hörs vi senare ikväll då jag dyker upp å klottrar ner en liten liten nattblogg åt er.

♥ ♥ ♥

♥ MILJONERS TACK GUMMAN FÖR DENNA VACKRA GÅVA DU ÄR UNDERBAR ♥

♥ LOVE YA FOR EVER ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lovade bilder från igår ;)

Jag lovade er igår att jag skulle lägga ut bilder på min julgrupp som jag fick igår.
Lovade äen gumman min att göra de så här kommer dom nu super snygg är den.

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥

Så här ser den ut vad tycker ni alla??????????

♥ ♥ ♥

Jag älskar den verkligen den var så vacker när den lyste igår kväll på mitt vardagsrums bord kan inte bli mycke bättre än så för nu får jag njuta av den i flera dagar innan jag åker upp till mamma den 21/12 men under den tiden så kommer gumman min att sköta om den åt mig :love:
Ha de gott så hörs vi senare ikväll då jag dyker upp å klottrar ner en liten liten nattblogg åt er.

♥ ♥ ♥

♥ MILJONERS TACK GUMMAN FÖR DENNA VACKRA GÅVA DU ÄR UNDERBAR ♥

♥ LOVE YA FOR EVER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON