Natti Natti alla nattsuddare nu knyter jag mig :tired:

:tired: Natti Natti Alla Nattsuddare Nu Knyter Jag Mig Är Trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu känner jag att de är dags att knyta sig för inatt fast de är ju å andra sidan mitt inatten oxå så lika bra om jag ska orka få upp mina klara bruna imorron när jag ska väcka ungen vid sex på morron för då är man väl hur trött som helst.
:tired:
Men har varit en lugn dagh mest varit inne å myst med hundarna för de har varit för kallt för att vara ute nå längre stunder kan jag allt lova er Loppan å Aya vill verkligen inte vara ute i kylan å då Loppan speciellt hon är så späd å så lite päls att hon trivs inte i kyla.
:tired:
Men nu ska jag i alla fall göra ett tappert försök att somna om de sen går är en helt annan sak kan jag lova er men skam den som ger sig å jag är känd för att inte ge mig i första brådrasket.
:tired:
Så till er alla från mig Sov gott dröm sött så hörs vi imorron igen
med lite mer onödigt vetande ha ha ha om mig.
:tired:
~NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM BLÖTT~
~DON'T LET THE BEDBUGS BITE~
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti alla nattsuddare nu knyter jag mig :tired:

:tired: Natti Natti Alla Nattsuddare Nu Knyter Jag Mig Är Trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu känner jag att de är dags att knyta sig för inatt fast de är ju å andra sidan mitt inatten oxå så lika bra om jag ska orka få upp mina klara bruna imorron när jag ska väcka ungen vid sex på morron för då är man väl hur trött som helst.
:tired:
Men har varit en lugn dagh mest varit inne å myst med hundarna för de har varit för kallt för att vara ute nå längre stunder kan jag allt lova er Loppan å Aya vill verkligen inte vara ute i kylan å då Loppan speciellt hon är så späd å så lite päls att hon trivs inte i kyla.
:tired:
Men nu ska jag i alla fall göra ett tappert försök att somna om de sen går är en helt annan sak kan jag lova er men skam den som ger sig å jag är känd för att inte ge mig i första brådrasket.
:tired:
Så till er alla från mig Sov gott dröm sött så hörs vi imorron igen
med lite mer onödigt vetande ha ha ha om mig.
:tired:
~NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM BLÖTT~
~DON'T LET THE BEDBUGS BITE~
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON