Natti Natti mina vänner nu är jag slut :tired:

Natti Natti mina vänner nu är jag slut :tired:



Jag skrivar bara en liten nattblogg är totalt slut i skallen efter Luleå resan idag så måste tyvärr lägga mig så att jag inte kraschar skallen totalt för jag är nära nu känner jag :O

Å NÄÄ GUMMAN DE ÄR ABSOLUT INTE DITT FEL SÅ DÄR VAR DE SLUT PÅ DEN TANKEN FÖRSTÅTT???

Att köra i mörker kan ha den effekten ibland på skallen men inte alltid bara ibland men skoj hade vi till max kan jag lova er väldigt skoj med gumman min så är glad men TRÖTT :love:

Så därför säger jag Natti Natti sussa sött alla å dröm sköna drömmar så hörs vi imorron igen då ska jag vara alertare jag lovar er de ;)

GOOD NIGHT SLEEP TIGHT DON'T LET THE BEDBUGS BITE ;)


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti mina vänner nu är jag slut :tired:

Natti Natti mina vänner nu är jag slut :tired:



Jag skrivar bara en liten nattblogg är totalt slut i skallen efter Luleå resan idag så måste tyvärr lägga mig så att jag inte kraschar skallen totalt för jag är nära nu känner jag :O

Å NÄÄ GUMMAN DE ÄR ABSOLUT INTE DITT FEL SÅ DÄR VAR DE SLUT PÅ DEN TANKEN FÖRSTÅTT???

Att köra i mörker kan ha den effekten ibland på skallen men inte alltid bara ibland men skoj hade vi till max kan jag lova er väldigt skoj med gumman min så är glad men TRÖTT :love:

Så därför säger jag Natti Natti sussa sött alla å dröm sköna drömmar så hörs vi imorron igen då ska jag vara alertare jag lovar er de ;)

GOOD NIGHT SLEEP TIGHT DON'T LET THE BEDBUGS BITE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON