Natti Natti Mina Vänner Nu Väntar Kudden :tired:

:tired: Natti Natti Mina Vänner Nu Väntar Kudden På Mig Är Trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu mina kära vänner börjar tröttheten ta ut sin rätt på mig känner jag, de känns att jag inte sovit bra i helgen pga allt festande å skrikande som hållt igång här i huset runt om i lägenheterna för tröttheten tar ut sin rätt nu på mig så blir en kort liten nattblogg till er.
:tired:
Men idag har jag mest tagit de lugnt å tvättat kläder förstås de gör jag ju alltid på söndagar så man har rena å fina kläder till veckan som komma skall......men de har lika varit en inne dag idag för vi har haft kallt idag å då gör man inte många knop kan jag lova er utan då sitter man mest å myser i soffan med hundarna runt sig som får agera värmedynor åt en å de är så skönt så.
:tired:
Imorron däremot ska jag å min gumma åka ner till stan en stund å kolla runt lite, ska kolla in jackan som min son har hittat han hade hittat en varmare å snyggare än den första å sen var den till och med billigare oxå så de tackar jag inte nej till så den ska jag kolla in när vi lika är på stan.
Sen att jag får en stund med min gumma är super viktigt för mig för jag åker snart så ska jag inte sakna henne allt för mycke så behöver jag vara runt henne mycke innan jag åker den 21/12.
Då bär de av till mamma å hjälpa henne med julmaten å baka pepparkakor STORA som vi ska dekorera å fixa lite annat så de ska bli så mysigt samtidigt som de blir konstigt att vara ifrån min gumma.......för hon är den som står vid min sida i vått å torrt hon är bäst.
:tired:
Så nu säger jag Natti Natti till er sussa sött å var rädda om varandra för vi lever bara en gång kom ihåg de, behandla andra som du själv vill bli behandlad för behandlar man folk illa får man vara beredd på att bli illa behandlad tillbaka å de är de inte värt i slutändan de kan jag lova er.
:tired:
:tired: GODNATT, SOVGOTT, DRÖM SÖTT SÅ HÖRS VI IMORRON GOTT FOLK :tired:
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti Mina Vänner Nu Väntar Kudden :tired:

:tired: Natti Natti Mina Vänner Nu Väntar Kudden På Mig Är Trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu mina kära vänner börjar tröttheten ta ut sin rätt på mig känner jag, de känns att jag inte sovit bra i helgen pga allt festande å skrikande som hållt igång här i huset runt om i lägenheterna för tröttheten tar ut sin rätt nu på mig så blir en kort liten nattblogg till er.
:tired:
Men idag har jag mest tagit de lugnt å tvättat kläder förstås de gör jag ju alltid på söndagar så man har rena å fina kläder till veckan som komma skall......men de har lika varit en inne dag idag för vi har haft kallt idag å då gör man inte många knop kan jag lova er utan då sitter man mest å myser i soffan med hundarna runt sig som får agera värmedynor åt en å de är så skönt så.
:tired:
Imorron däremot ska jag å min gumma åka ner till stan en stund å kolla runt lite, ska kolla in jackan som min son har hittat han hade hittat en varmare å snyggare än den första å sen var den till och med billigare oxå så de tackar jag inte nej till så den ska jag kolla in när vi lika är på stan.
Sen att jag får en stund med min gumma är super viktigt för mig för jag åker snart så ska jag inte sakna henne allt för mycke så behöver jag vara runt henne mycke innan jag åker den 21/12.
Då bär de av till mamma å hjälpa henne med julmaten å baka pepparkakor STORA som vi ska dekorera å fixa lite annat så de ska bli så mysigt samtidigt som de blir konstigt att vara ifrån min gumma.......för hon är den som står vid min sida i vått å torrt hon är bäst.
:tired:
Så nu säger jag Natti Natti till er sussa sött å var rädda om varandra för vi lever bara en gång kom ihåg de, behandla andra som du själv vill bli behandlad för behandlar man folk illa får man vara beredd på att bli illa behandlad tillbaka å de är de inte värt i slutändan de kan jag lova er.
:tired:
:tired: GODNATT, SOVGOTT, DRÖM SÖTT SÅ HÖRS VI IMORRON GOTT FOLK :tired:
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON