Natti Natti nu slår skallen ut mig :tired:

:tired: Nu säger jag Natti Natti för skallen har slagit ut mig sen jag kom hem :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de bara kudden som gäller här så blir en jätte kortis till nattblogg sorry alla blir nog bättre imorron......för när jag hade hämtat min son från hans praktik så var de som om nån slog mig med en spade i skallen så kan inte sitta här utan måste lägga ner skallen å linda in den med is.
:tired:
Men imorron när jag petat i mig kaffe så kommer de en bättre blogg med bilder på min vackra julgrupp som jag fick idag av min gumma så gör lite extra då istället, måste nån gång mellan varven lyssna på min skalle å de får bli idag för de kom så tvärt att jag sitter å skriver med ett öga öppet å ett stängt för hela vänstra hjärnhalvan är väck...ja av värk inte nå annat fy på er inte tro att jag bara har en halv hjärna har i alla fall en valnöt där uppe som skakar runt ha ha ha.
:tired:
Så Natti Natti alla sussa sött inatt å klä er varmt imorron för ni lär behöva de ser jag på termometern, men vi hörs mer imorron när jag förhoppningsvis är piggare.
:tired:
VAR NU RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD
FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG Å DÅ MÅSTE MAN GÖRA RÄTT REDAN FÖRSTA
GÅNGEN MAN GÅR EN CHANS TILL DE......SÅ SE TILL ATT GÖRA RÄTT
LEV LIVET FULLT UT MED MYCKE KÄRLEK INBLANDAT.
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti nu slår skallen ut mig :tired:

:tired: Nu säger jag Natti Natti för skallen har slagit ut mig sen jag kom hem :tired:
:tired:

:tired:
Nu är de bara kudden som gäller här så blir en jätte kortis till nattblogg sorry alla blir nog bättre imorron......för när jag hade hämtat min son från hans praktik så var de som om nån slog mig med en spade i skallen så kan inte sitta här utan måste lägga ner skallen å linda in den med is.
:tired:
Men imorron när jag petat i mig kaffe så kommer de en bättre blogg med bilder på min vackra julgrupp som jag fick idag av min gumma så gör lite extra då istället, måste nån gång mellan varven lyssna på min skalle å de får bli idag för de kom så tvärt att jag sitter å skriver med ett öga öppet å ett stängt för hela vänstra hjärnhalvan är väck...ja av värk inte nå annat fy på er inte tro att jag bara har en halv hjärna har i alla fall en valnöt där uppe som skakar runt ha ha ha.
:tired:
Så Natti Natti alla sussa sött inatt å klä er varmt imorron för ni lär behöva de ser jag på termometern, men vi hörs mer imorron när jag förhoppningsvis är piggare.
:tired:
VAR NU RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD
FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG Å DÅ MÅSTE MAN GÖRA RÄTT REDAN FÖRSTA
GÅNGEN MAN GÅR EN CHANS TILL DE......SÅ SE TILL ATT GÖRA RÄTT
LEV LIVET FULLT UT MED MYCKE KÄRLEK INBLANDAT.
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON