Nu säger jag Natti sussa sött :tired:

:tired: Nu känner jag att de är dax att säga Natti Natti sussa sött :tired:
:tired:

:tired:
Jag passar på å önskar er en riktigt god natt redan, nu för lär inte orka vara vaken så länge till känner jag för skallen har knäckt mig idag, så orken är helt borta känns de som.
Så jag har hoppat i jamasen å myser i soffan nu med mina hundar å ser på min älskade medicinkväll för den missar jag minsann inte även om jag inte orkar hålla mig vaken hela tiden så har jag i alla fall sett de mesta av de så de är ett plus för att vara jag, men saknar min gumma under medicinkväll för vi brukar se de tillsammans, men hon har för ont ikväll å då ska hon vila tycker jag vi hinner se andra medicinkvällar tillsammans LOVE YA GUMMAN. :love:
:tired:
Men hoppas ni har haft en bra dag i denna blida som vi fått ha ha ha fast då blåser de istället så de snider ändå bra runt öronen ute men de var skönt för skallen att de blåste, men vart inte piggare för de utan tröttheten vart bara värre när man kom in i värmen igen.
:tired:
Så passar på att säga Godnatt, Sovgott å dröm sött så får vi höras imorron istället men nya friska tag blir de då för då har jag kanske fått sova ut inatt.....ni vet de obota optimisten kom fram.
:tired:
♦ VAR NU RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA FÖR INGEN ♦
♦ GÖR JOBBET ÅT ER SÅ VAR EXTRA SNÄLLA MED VARANDRA. ♦
:tired:
♦ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♦
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu säger jag Natti sussa sött :tired:

:tired: Nu känner jag att de är dax att säga Natti Natti sussa sött :tired:
:tired:

:tired:
Jag passar på å önskar er en riktigt god natt redan, nu för lär inte orka vara vaken så länge till känner jag för skallen har knäckt mig idag, så orken är helt borta känns de som.
Så jag har hoppat i jamasen å myser i soffan nu med mina hundar å ser på min älskade medicinkväll för den missar jag minsann inte även om jag inte orkar hålla mig vaken hela tiden så har jag i alla fall sett de mesta av de så de är ett plus för att vara jag, men saknar min gumma under medicinkväll för vi brukar se de tillsammans, men hon har för ont ikväll å då ska hon vila tycker jag vi hinner se andra medicinkvällar tillsammans LOVE YA GUMMAN. :love:
:tired:
Men hoppas ni har haft en bra dag i denna blida som vi fått ha ha ha fast då blåser de istället så de snider ändå bra runt öronen ute men de var skönt för skallen att de blåste, men vart inte piggare för de utan tröttheten vart bara värre när man kom in i värmen igen.
:tired:
Så passar på att säga Godnatt, Sovgott å dröm sött så får vi höras imorron istället men nya friska tag blir de då för då har jag kanske fått sova ut inatt.....ni vet de obota optimisten kom fram.
:tired:
♦ VAR NU RÄDDA OM VARANDRA Å TA HAND OM VARANDRA FÖR INGEN ♦
♦ GÖR JOBBET ÅT ER SÅ VAR EXTRA SNÄLLA MED VARANDRA. ♦
:tired:
♦ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♦
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON