Nu skriker min kropp kärring lägg dig å sov :tired:

:tired: Jag passar på att skriva Nattiblogg till er redan nu för skriker min kropp :tired:
:tired: KÄRRING LÄGG DIG Å SOV NUUUUU :tired:
:tired:

:tired:
Nu gör jag ett sånt där förberett inlägg för ska pyssla med lite annat ikväll tills jag ska sova så tänkte då gör jag bort att skriva en nattblogg redan nu å lägger ut den men ska inte sova än även om kroppen skriker redan nu att kärringen (jag) ska lägga sig å sova, men de går inte då lär jag ju vakna före faan imorronbitti å så skoj ska vi inte ha.
:tired:
Min son praktiserar eftermiddag resten av veckan så kan inte hålla på å dammsuga före faan på morron å väcka han, de vill jag inte göra när han väl får sova så måste han få göra de för på fredag får dom ett rött helvete på jobbet, dom har lite över 1000 pers som ska äta julbord då så tro mig han lär behöva vara utvilad å pigg då för att orka med de.
:tired:
Igår när min son kom hem hade han plåster på två fingrar den vanliga skadan i hans yrke som kock, han hade skurit sig å gode rejält oxå så egentligen skulle nog de ena såret varit sytt för de gick ända ner till benet........men de hade tagit ihop fint såg jag nu på dagen när jag bytte på såren så han kommer inte se så mycke av såret sen.
:tired:
Själv har jag blivit av med magsjukan så de känns underbart....MEN man känner sig som ett utskitet plommon däremot efteråt man är matt i kroppen å trött å slut känns som om tåget kört över en å backat tillbaka 50 gånger för att se vad de körde på.......men mår ändå bättre än igår så de är ett plus i kanten i alla fall ha ha ha.
:tired:
Idag blev jag så himla glad när jag läste mina kommentarer för fick denna kommentar av en underbar tjej här på bloggen som jag har följt en tid Sandra heter hon så här stod de....
:tired:
AV SANDRA
Blir så härligt varm i kroppen och glad varenda gång jag går in här hos dig och läser dina fina inlägg som är så fulla med värme, omtanke och positiva energi.
Tack för att du gör mina dagar lite lättare.

Kram/Sandra
:tired:
Jag blev så otroligt glad när jag läste denna kommentar för de behövs bara en sån liten sak för att de ska göra en glad resten av dagen så till dig SANDRA miljoners tack för att du förgyllde min dag.
Så gå gärna in å läs hennes blogg klicka bara på hennes namn så kommer ni dit......de är värt de hon har en underbar blogg där man fått följa hennes vånda å kamp mot sin cancer å har nu äntligen fått veta att den ska vara borta så GRATTIS till dig vännen.
:tired:
Jag har följt den en tid å lidit å våndats med henne när de varit jobbigt å varit glad med henne när hon varit glad så den är värd att läsa kan jag lova er.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla sussa sött de ska jag försöka göra i alla fall om de nu går för skallen men skam den som ger sig ska banne mig överlista sömnen en gång i alla fall.
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR NI UNIKA ♥
♥ Å LEV VARJE DAG SOM OM DEN VORE ERAN SISTA FÖR DE KALLAS ATT LEVA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:
TILL SANDRA!

:tired:
TILL ÄNGELN MIN!
Å till dig Gumman min miljoners tack för att du finns i mitt liv å vid min sida i vått å torrt
älskar dig av hela mitt hjärta ska du veta finns INGEN å jag menar INGEN som dig!
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu skriker min kropp kärring lägg dig å sov :tired:

:tired: Jag passar på att skriva Nattiblogg till er redan nu för skriker min kropp :tired:
:tired: KÄRRING LÄGG DIG Å SOV NUUUUU :tired:
:tired:

:tired:
Nu gör jag ett sånt där förberett inlägg för ska pyssla med lite annat ikväll tills jag ska sova så tänkte då gör jag bort att skriva en nattblogg redan nu å lägger ut den men ska inte sova än även om kroppen skriker redan nu att kärringen (jag) ska lägga sig å sova, men de går inte då lär jag ju vakna före faan imorronbitti å så skoj ska vi inte ha.
:tired:
Min son praktiserar eftermiddag resten av veckan så kan inte hålla på å dammsuga före faan på morron å väcka han, de vill jag inte göra när han väl får sova så måste han få göra de för på fredag får dom ett rött helvete på jobbet, dom har lite över 1000 pers som ska äta julbord då så tro mig han lär behöva vara utvilad å pigg då för att orka med de.
:tired:
Igår när min son kom hem hade han plåster på två fingrar den vanliga skadan i hans yrke som kock, han hade skurit sig å gode rejält oxå så egentligen skulle nog de ena såret varit sytt för de gick ända ner till benet........men de hade tagit ihop fint såg jag nu på dagen när jag bytte på såren så han kommer inte se så mycke av såret sen.
:tired:
Själv har jag blivit av med magsjukan så de känns underbart....MEN man känner sig som ett utskitet plommon däremot efteråt man är matt i kroppen å trött å slut känns som om tåget kört över en å backat tillbaka 50 gånger för att se vad de körde på.......men mår ändå bättre än igår så de är ett plus i kanten i alla fall ha ha ha.
:tired:
Idag blev jag så himla glad när jag läste mina kommentarer för fick denna kommentar av en underbar tjej här på bloggen som jag har följt en tid Sandra heter hon så här stod de....
:tired:
AV SANDRA
Blir så härligt varm i kroppen och glad varenda gång jag går in här hos dig och läser dina fina inlägg som är så fulla med värme, omtanke och positiva energi.
Tack för att du gör mina dagar lite lättare.

Kram/Sandra
:tired:
Jag blev så otroligt glad när jag läste denna kommentar för de behövs bara en sån liten sak för att de ska göra en glad resten av dagen så till dig SANDRA miljoners tack för att du förgyllde min dag.
Så gå gärna in å läs hennes blogg klicka bara på hennes namn så kommer ni dit......de är värt de hon har en underbar blogg där man fått följa hennes vånda å kamp mot sin cancer å har nu äntligen fått veta att den ska vara borta så GRATTIS till dig vännen.
:tired:
Jag har följt den en tid å lidit å våndats med henne när de varit jobbigt å varit glad med henne när hon varit glad så den är värd att läsa kan jag lova er.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla sussa sött de ska jag försöka göra i alla fall om de nu går för skallen men skam den som ger sig ska banne mig överlista sömnen en gång i alla fall.
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR NI UNIKA ♥
♥ Å LEV VARJE DAG SOM OM DEN VORE ERAN SISTA FÖR DE KALLAS ATT LEVA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:
TILL SANDRA!

:tired:
TILL ÄNGELN MIN!
Å till dig Gumman min miljoners tack för att du finns i mitt liv å vid min sida i vått å torrt
älskar dig av hela mitt hjärta ska du veta finns INGEN å jag menar INGEN som dig!
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON