Nu smyger sig kvällen å natten på :tired:

:tired: Nu smyger sig sakta men säkert kvällen å natten på å jag blir trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu när kvällen har krupit sig på å natten närmar sig med stormsteg så passar jag på att klottra ner några små rader åt er innan jag hoppar i jamasen å ska krypa ner framför tv:n med hundarna.
Idag har varit en tung dag om än inte lika tung å jävlig som igår för då var de rent ut sagt hemskt å rent åt helvete på ren svenska så de har varit mer tolerant värk idag.
:tired:
Vädret gick däremot från blida till blida med storm ute vilket var skit varför kunde de inte bara fått vara blida å klart ute så man kunde ta en långprommis med odjuren????.....Nää men självklart ska de förstöras av blåsten så då de blev lite av en innedag för mig å hundarna tyvärr.
:tired:
Nu väntar jag bara på att jag å grannen ska åka iväg å hämta min son på praktiken för han slutar vid kvart i elva så dom var snäll å lovade mig lift igen....JAPP jag vet har underbara grannar faktiskt trivs bra med så gott som alla utom en, en sur gubbe som inte ens kan vara trevlig å hälsa när man glatt hälsar på han å hans fru nää då inte han......han bara blänger på en istället som om man hade pest eller kolera tyvärr å såna grannar tycker jag är skittråkiga för artighet dör man inte av.
:tired:
Annars älskar jag alla mina grannar unga som gamla för pensionärerna i huset mitt är underbara helt enkelt alltid ett glatt leende å en glad hälsning eller så stannar dom å pratar medmig å mina hundar å de är skoj älskar att dom tycker om mina hundar så bra......förrutom HAN då med den kroniskt sura minen.....han skulle bara veta att de kräver mycke mer av musklerna i ansiktet att vara sur kroniskt å konstant ha ha ha men vissa är väl bara så.
:tired:
Nää ni nu säger jag natti natti till er sussa sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd om allt möjligt mellan himmel å jord vad jag då kommer på att plita ner vill säga.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu smyger sig kvällen å natten på :tired:

:tired: Nu smyger sig sakta men säkert kvällen å natten på å jag blir trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu när kvällen har krupit sig på å natten närmar sig med stormsteg så passar jag på att klottra ner några små rader åt er innan jag hoppar i jamasen å ska krypa ner framför tv:n med hundarna.
Idag har varit en tung dag om än inte lika tung å jävlig som igår för då var de rent ut sagt hemskt å rent åt helvete på ren svenska så de har varit mer tolerant värk idag.
:tired:
Vädret gick däremot från blida till blida med storm ute vilket var skit varför kunde de inte bara fått vara blida å klart ute så man kunde ta en långprommis med odjuren????.....Nää men självklart ska de förstöras av blåsten så då de blev lite av en innedag för mig å hundarna tyvärr.
:tired:
Nu väntar jag bara på att jag å grannen ska åka iväg å hämta min son på praktiken för han slutar vid kvart i elva så dom var snäll å lovade mig lift igen....JAPP jag vet har underbara grannar faktiskt trivs bra med så gott som alla utom en, en sur gubbe som inte ens kan vara trevlig å hälsa när man glatt hälsar på han å hans fru nää då inte han......han bara blänger på en istället som om man hade pest eller kolera tyvärr å såna grannar tycker jag är skittråkiga för artighet dör man inte av.
:tired:
Annars älskar jag alla mina grannar unga som gamla för pensionärerna i huset mitt är underbara helt enkelt alltid ett glatt leende å en glad hälsning eller så stannar dom å pratar medmig å mina hundar å de är skoj älskar att dom tycker om mina hundar så bra......förrutom HAN då med den kroniskt sura minen.....han skulle bara veta att de kräver mycke mer av musklerna i ansiktet att vara sur kroniskt å konstant ha ha ha men vissa är väl bara så.
:tired:
Nää ni nu säger jag natti natti till er sussa sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd om allt möjligt mellan himmel å jord vad jag då kommer på att plita ner vill säga.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON