Så var de dags för fredags myyyyyyyyys :tired:

:tired: Så var de dags för fredags myyyyys med hundarna innan sömnen :tired:
:tired:

:tired:
Jag passar på att slänga in en liten liten nattblogg till er medans jag har tid över för sen ska jag hoppa i jamasen å krypa ner under täcket å bara mysa med hundarna.....ska bli så skönt så.
Men först ska jag hämta min son strax före elva så måste vänta med jamasen tills dess för kan ju inte åka å hämta han i jamasen då skrattar han ihjäl sig för ska in på macken en sväng å de lär inte gillas av min son om jag har på mig den då ha ha ha då blir jag nog vackert kvar i bilen.
:tired:
Men idag har varit en lugn dag har mest suttit å donat med pillergöra idag å varit lite duktig här hemma förståss.......men dammsugningen fick vänta för de tillät inte skallen som vanligt.
Men har lärt mig att de bara är att gilla läget när de gäller den biten för går de inte så går de inte då får jag ta de en annan dag istället men kan ju bli under helgen med tur ni vet optimisten.
:tired:
Men har fått två lite längre prommisar med hundarna för de varmare på eftermiddagen så då kunde till och med Loppan tänka sig att vara ute i de kalla vädret så de gick bra konstigt nog.
Men nu ska jag strax hoppa i kläderna å åka iväg å hämta min ohängde son ha ha ha nää skojade bara han är en snäll son som hjälper sin mamma jätte mycke faktiskt så är stolt över han.
Sen att ha en privat kock är väl aldrig fel eller hur eller???????
:tired:
Ha de nu så bra denna fredag kväll de som är kvar av den innan huvudet ska på date med kudden för då är de täcket man myser med förutom jag då som ändå myser med hundarna för dom sover under täcket med mig å vi mår så gott så då.
:tired:
Natti Natti sussa sött å sköt om varandra å var rädda om varandra nu för alla är ni värdefulla ska ni veta, å man lever bara en enda gång kom de ihåg så ta väl hand om den tid ni har.
:tired:
God natt sov gott dröm sött för imorron är en ny dag med nya bekymmer att klurta ut.
:tired:
:tired: DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TOO NIGHT :tired:
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de dags för fredags myyyyyyyyys :tired:

:tired: Så var de dags för fredags myyyyys med hundarna innan sömnen :tired:
:tired:

:tired:
Jag passar på att slänga in en liten liten nattblogg till er medans jag har tid över för sen ska jag hoppa i jamasen å krypa ner under täcket å bara mysa med hundarna.....ska bli så skönt så.
Men först ska jag hämta min son strax före elva så måste vänta med jamasen tills dess för kan ju inte åka å hämta han i jamasen då skrattar han ihjäl sig för ska in på macken en sväng å de lär inte gillas av min son om jag har på mig den då ha ha ha då blir jag nog vackert kvar i bilen.
:tired:
Men idag har varit en lugn dag har mest suttit å donat med pillergöra idag å varit lite duktig här hemma förståss.......men dammsugningen fick vänta för de tillät inte skallen som vanligt.
Men har lärt mig att de bara är att gilla läget när de gäller den biten för går de inte så går de inte då får jag ta de en annan dag istället men kan ju bli under helgen med tur ni vet optimisten.
:tired:
Men har fått två lite längre prommisar med hundarna för de varmare på eftermiddagen så då kunde till och med Loppan tänka sig att vara ute i de kalla vädret så de gick bra konstigt nog.
Men nu ska jag strax hoppa i kläderna å åka iväg å hämta min ohängde son ha ha ha nää skojade bara han är en snäll son som hjälper sin mamma jätte mycke faktiskt så är stolt över han.
Sen att ha en privat kock är väl aldrig fel eller hur eller???????
:tired:
Ha de nu så bra denna fredag kväll de som är kvar av den innan huvudet ska på date med kudden för då är de täcket man myser med förutom jag då som ändå myser med hundarna för dom sover under täcket med mig å vi mår så gott så då.
:tired:
Natti Natti sussa sött å sköt om varandra å var rädda om varandra nu för alla är ni värdefulla ska ni veta, å man lever bara en enda gång kom de ihåg så ta väl hand om den tid ni har.
:tired:
God natt sov gott dröm sött för imorron är en ny dag med nya bekymmer att klurta ut.
:tired:
:tired: DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TOO NIGHT :tired:
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON