Så var de söndag igen å 4de advent :)



Så var de så söndag igen å den 4:de advent så nu är de bara invänta julafton för alla å hinna göra alla ärenden å packa å fixa å dona innan julafton :bigeyes: så jag lär ha de jag har att göra.
Men imorse vaknade jag med en sju jävla nackspärr :S så titta till höger är inte att tänka på har jag märkt å skallen blir ju inte direkt mindre ond av de heller men va faan smällar man får ta :D

Idag har jag hunnit tvätta min tvätt å fått färdig listan på sånt jag måste ha med mig upp när jag åker på tisdag till mamma, men ska hinna ha min älskade kaffestund med min gumma först å sen ska jag hinna handla lite klappar klart å så ska jag å gumman hinna färga håret röt så vi ser ut som små drakar igen ha ha ha :D de går ju inte annars eller hur hjärtat mitt????

Men vad händer mer idag då hmm......låt mig tänka......ja men mycke mer än så blir de inte idag faktiskt utan blir en lugn dag så jag orkar med allt som komma skall innan jag åker upp.
Min son fick vara ledig mellan jul å nyår å de var en lättnad så nu kan han oxå med säkerhet vara med där uppe å de blev mamma så glad över att hon grät i telefonen typiskt mamma :love:

Men jag vann ju igen igår så blev super glad vann i INGRIDS julkalender ett hemligt paket å de gjorde mig super glad så får se när jag kommer hem från mamma vad de var för paket för de hinner jag nog inte få innan jag åker iväg men då får jag ju en överraskning när jag kommer hem istället de är aldrig fel :D måste jag ju erkänna.

Nää nu ska jag allt fortsätta med mitt här hemma men ni får ha en underbar dag nu med era nära å kära så hörs vi ikväll med en liten nattblogg.

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI
BEHANDLAD FÖR DE LÖNAR SIG


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de söndag igen å 4de advent :)



Så var de så söndag igen å den 4:de advent så nu är de bara invänta julafton för alla å hinna göra alla ärenden å packa å fixa å dona innan julafton :bigeyes: så jag lär ha de jag har att göra.
Men imorse vaknade jag med en sju jävla nackspärr :S så titta till höger är inte att tänka på har jag märkt å skallen blir ju inte direkt mindre ond av de heller men va faan smällar man får ta :D

Idag har jag hunnit tvätta min tvätt å fått färdig listan på sånt jag måste ha med mig upp när jag åker på tisdag till mamma, men ska hinna ha min älskade kaffestund med min gumma först å sen ska jag hinna handla lite klappar klart å så ska jag å gumman hinna färga håret röt så vi ser ut som små drakar igen ha ha ha :D de går ju inte annars eller hur hjärtat mitt????

Men vad händer mer idag då hmm......låt mig tänka......ja men mycke mer än så blir de inte idag faktiskt utan blir en lugn dag så jag orkar med allt som komma skall innan jag åker upp.
Min son fick vara ledig mellan jul å nyår å de var en lättnad så nu kan han oxå med säkerhet vara med där uppe å de blev mamma så glad över att hon grät i telefonen typiskt mamma :love:

Men jag vann ju igen igår så blev super glad vann i INGRIDS julkalender ett hemligt paket å de gjorde mig super glad så får se när jag kommer hem från mamma vad de var för paket för de hinner jag nog inte få innan jag åker iväg men då får jag ju en överraskning när jag kommer hem istället de är aldrig fel :D måste jag ju erkänna.

Nää nu ska jag allt fortsätta med mitt här hemma men ni får ha en underbar dag nu med era nära å kära så hörs vi ikväll med en liten nattblogg.

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI
BEHANDLAD FÖR DE LÖNAR SIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON