Snö, snö, snö å åter SNÖ :bigeyes:



Titta de snöar, titta de snöar allting är vitt, vitt, vitt........:bigeyes: jag menar visst tycker om vintern å julen men de kan väl finnas nån måtta på hur mycke snö som vi får eller?????????
De vill ju aldrig sluta när de väl börjar å självklart måste de blåsa samtidigt som vanligt varför kan de inte bara få vara fint å klart väder å blida.....vad är de för fel på de vädret eller har han där uppe nåt emot de vädret????.....de verkar i alla fall så idag.

Idag ska jag dammsuga av alla golven å dammtorka lite när Niklas åkt till sin praktik så jag blir själv då kan jag plöja fram som jag vill ha ha ha :D utan att nån är ivägen, för tro mig hundarna är INTE ivägen för dom gömmer sig hela högen när dammsugaren kommer fram dom verkar ha ett ont öga till den för så fort dom små ser den komma fram gömmer dom sig i min sons rum längst in på sängen å tro mig de ser väldigt komiskt ut när dom ligger där å trycker :D

Sen vet jag inte vad de blir de blir nog lugnt efter de för prommis har vi redan hunnit vara på jag å hundarna å de var riktigt skönt till och med loppan tyckte om de å sprättade runt som bara den.
Sen måste jag ringa min granne om att få låna bilen å hämta min son när han slutar men utöver de blir de lugnt värre bara en massa mys med hundarna för de är ju HELG nu :love:

Ja de är ju fredag så nu får ni alla lite ledigt å kan fortsätta med allt julstök, handlande, matlagande å bakande eller som min gumma ska göra baka julgodis ;)

Ha de gott idag så hörs vi senare å passa nu på å njut i kväll med era nära å kära med en god middag eller en myskväll framför tv:n med en bra film.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD
LEV LIVET I NUET Å TA VARA PÅ VARENDA SEKUND.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Snö, snö, snö å åter SNÖ :bigeyes:



Titta de snöar, titta de snöar allting är vitt, vitt, vitt........:bigeyes: jag menar visst tycker om vintern å julen men de kan väl finnas nån måtta på hur mycke snö som vi får eller?????????
De vill ju aldrig sluta när de väl börjar å självklart måste de blåsa samtidigt som vanligt varför kan de inte bara få vara fint å klart väder å blida.....vad är de för fel på de vädret eller har han där uppe nåt emot de vädret????.....de verkar i alla fall så idag.

Idag ska jag dammsuga av alla golven å dammtorka lite när Niklas åkt till sin praktik så jag blir själv då kan jag plöja fram som jag vill ha ha ha :D utan att nån är ivägen, för tro mig hundarna är INTE ivägen för dom gömmer sig hela högen när dammsugaren kommer fram dom verkar ha ett ont öga till den för så fort dom små ser den komma fram gömmer dom sig i min sons rum längst in på sängen å tro mig de ser väldigt komiskt ut när dom ligger där å trycker :D

Sen vet jag inte vad de blir de blir nog lugnt efter de för prommis har vi redan hunnit vara på jag å hundarna å de var riktigt skönt till och med loppan tyckte om de å sprättade runt som bara den.
Sen måste jag ringa min granne om att få låna bilen å hämta min son när han slutar men utöver de blir de lugnt värre bara en massa mys med hundarna för de är ju HELG nu :love:

Ja de är ju fredag så nu får ni alla lite ledigt å kan fortsätta med allt julstök, handlande, matlagande å bakande eller som min gumma ska göra baka julgodis ;)

Ha de gott idag så hörs vi senare å passa nu på å njut i kväll med era nära å kära med en god middag eller en myskväll framför tv:n med en bra film.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD
LEV LIVET I NUET Å TA VARA PÅ VARENDA SEKUND.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON