Gick utmärkt hos veterinären....:D

Så var jag tillbaka igen från den lilla trippen till veterinären med fröken Divan Penny Lane :D å de gick utmärk, de hade gått tillbaka jätte bra i öronen på henne så nu ska de bara rengöras noga å sen om en vecka ska hon få en vecka till med kortison salva i öronlappen å penicillinet ska hon äta kuren ut å de är ca 20 dagar till ungefär så de kändes skönt.....för hon har verkligen fått lida för sina örons skull..... å de har tyvärr blivit en kronisk åkomma som kräver veterinärsvård med jämna mellanrum för att hålla de i schack men de får gå de oxå.

Men så fick jag ju en liten stund med min gumma å de tackar jag inte nej till alls alltid lika roligt få vara kring henne de får mig att må bra å känna mig trygg å älskad för den jag är....jag kan vara mig själv helt enkelt utan att de klagas på hur jag är :love:

Innan jag for till veterinären så passade jag på att fota med mobilen för har inte nån kamera ännu så då knäppte jag kort på min älskade lilla egna Diva Aya som ni ser här under :D
Sen kortet under är min son Niklas tillsammans med rondellen våran Ängla :D säger våran för hon bor ju här men de är min son som äger henne han har själv betalat henne.


Divan Aya


Min son Niklas med sin hund Rondellen Ängla

Kunde inte låta bli att lägga upp dom i bloggen för hon är så söt Aya hon HATAR att bli fotad så då ser hon extra sur ut som om man stör henne ;P medans Ängla hon älskar att bli fotad men vad hon älskar ännu mera är att Niklas håller på att goa med henne de är hennes absoluta favorit syssla, då kan man riktigt se på henne hur hon njuter i fulla drag.

Men när jag tittar närmare på bilden så ser min son desto tröttare ut :tired: kan vara de att när jag å hundarna varit ut på morgonen å kommer in igen så rasslar alla in i hans rum upp i hans säng å slänger sig över han allt för att väcka upp han ha ha ha ;p så kan de gå till på morron i detta lilla hushåll :D

Just nu sitter jag å funderar på vad jag ska hitta på för nåt hmmm.....kanske ska göra lite hemgjord glass så kan man njuta av den framför tv:n senare ikväll....låter ju väldigt frestande så de får nog bli så känner jag, lite jordgubbsglass mumma mumma gott gott :)

♣ HA DE GOTT PÅ ÅTERSEENDE ALLA Å KOM IHÅG ALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♣

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Gick utmärkt hos veterinären....:D

Så var jag tillbaka igen från den lilla trippen till veterinären med fröken Divan Penny Lane :D å de gick utmärk, de hade gått tillbaka jätte bra i öronen på henne så nu ska de bara rengöras noga å sen om en vecka ska hon få en vecka till med kortison salva i öronlappen å penicillinet ska hon äta kuren ut å de är ca 20 dagar till ungefär så de kändes skönt.....för hon har verkligen fått lida för sina örons skull..... å de har tyvärr blivit en kronisk åkomma som kräver veterinärsvård med jämna mellanrum för att hålla de i schack men de får gå de oxå.

Men så fick jag ju en liten stund med min gumma å de tackar jag inte nej till alls alltid lika roligt få vara kring henne de får mig att må bra å känna mig trygg å älskad för den jag är....jag kan vara mig själv helt enkelt utan att de klagas på hur jag är :love:

Innan jag for till veterinären så passade jag på att fota med mobilen för har inte nån kamera ännu så då knäppte jag kort på min älskade lilla egna Diva Aya som ni ser här under :D
Sen kortet under är min son Niklas tillsammans med rondellen våran Ängla :D säger våran för hon bor ju här men de är min son som äger henne han har själv betalat henne.


Divan Aya


Min son Niklas med sin hund Rondellen Ängla

Kunde inte låta bli att lägga upp dom i bloggen för hon är så söt Aya hon HATAR att bli fotad så då ser hon extra sur ut som om man stör henne ;P medans Ängla hon älskar att bli fotad men vad hon älskar ännu mera är att Niklas håller på att goa med henne de är hennes absoluta favorit syssla, då kan man riktigt se på henne hur hon njuter i fulla drag.

Men när jag tittar närmare på bilden så ser min son desto tröttare ut :tired: kan vara de att när jag å hundarna varit ut på morgonen å kommer in igen så rasslar alla in i hans rum upp i hans säng å slänger sig över han allt för att väcka upp han ha ha ha ;p så kan de gå till på morron i detta lilla hushåll :D

Just nu sitter jag å funderar på vad jag ska hitta på för nåt hmmm.....kanske ska göra lite hemgjord glass så kan man njuta av den framför tv:n senare ikväll....låter ju väldigt frestande så de får nog bli så känner jag, lite jordgubbsglass mumma mumma gott gott :)

♣ HA DE GOTT PÅ ÅTERSEENDE ALLA Å KOM IHÅG ALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON