Goddagens mina vänner :)

Goddagens mina vänner å dom jag inte känner ;)



Inatt vaknade jag av att snön bara yrde utanför mitt fönster de snöade å blåste som bara den :O
Då kom jag genast att tänka på Gumman min å att hon kommer må skit idag pga vädret så de var inte skoj alls för lider med henne att hon ska behöva ha så ont hela tiden.....hade jag kunnat hade jag tagit hennes värk så hon slapp ha ont å bara fick må bra :love: men de går inte tyvärr ;(

Förstod att hon inte skulle få städa idag för värken skulle sätta stopp för de å de stämmer oxå hon har inte kunnat göra de pga värken.....men jag har erbjudit mig att hjälpa henne städa på fredag men tjurig som hon är så säger hon nej så klart men lugn bara den disskutionen är inte över ännu om hon trodde de Mohahaa ;) ska nog överlista henne minsann :rolleyes:

Men idag har jag själv fått dammtorkat, dammsugat, duschat blommorna å städat toa så de känns bra å min son erbjöd sig att diska, å dum är man inte så man tackar snabbt ja till de. :D
Sen ska vi oxå hämta upp jul kartongerna så att jag kan börja sätta fram lite under resten av veckan å helgen så de känns bra.......jag får äntligen hänga upp dom nya pumlorna med belysning som jag fick av Gumman min för några veckor sen så de är jag superglad över ska bli så skoj.
Sen så får man ställa fram allt annat pynt som man har så att de blir mysigt inne igen å varmt å ombonat kommer de att bli å de om nåt ser jag verkligen fram emot :D å sist men inte minst får jag ställa fram den vackra julbyn :love:

Men imorron längtar jag till för då ska jag å Gumman min åka ner till stan en sväng å kolla runt lite, å självklart ska vi ta en kaffe oxå för annars går de ju inte an alls ;) å den skulle tydligen gumman betala för de stod de i hennes blogg så inte värt att protestera för då får man bara en massa STORA BOKSTÄVER har jag lärt mig......skulle även få ett minneskort till min nya mobil av henne på 8 GB så att jag oxå kunde ladda ner mycke musik i mobben :love: love ya gumman :love:
♥ SAKNAR DIG JÄTTE MYCKE NU GUMMAN MIN ♥

Sen när posten kom idag blev jag super super glad för med posten kom smycket jag vann från Soke´s smycken så de var skoj så TUSEN TACK VÄNNEN ARMBANDET VAR  JÄTTE SNYGGT!
Hon som ska få de kommer bli så himla glad över de för de var lika vackert som på bilden så jag är super nöjd å kan lova dig att jag kommer beställa fler smycken av dig, de har du mitt ord på.
Gå in till henne å kolla in alla snygga snycken hon har för hon gör verkligen jätte vackra saker å hon är inte dyr heller så man kan hitta väldigt många vackra julklappar eller presenter för andra speciella tillfällen de lovar jag.

Nää nu får de vara nog för denna gång men jag återkommer med mera innan natten i alla fall en liten nattblogg dyker upp ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens mina vänner :)

Goddagens mina vänner å dom jag inte känner ;)



Inatt vaknade jag av att snön bara yrde utanför mitt fönster de snöade å blåste som bara den :O
Då kom jag genast att tänka på Gumman min å att hon kommer må skit idag pga vädret så de var inte skoj alls för lider med henne att hon ska behöva ha så ont hela tiden.....hade jag kunnat hade jag tagit hennes värk så hon slapp ha ont å bara fick må bra :love: men de går inte tyvärr ;(

Förstod att hon inte skulle få städa idag för värken skulle sätta stopp för de å de stämmer oxå hon har inte kunnat göra de pga värken.....men jag har erbjudit mig att hjälpa henne städa på fredag men tjurig som hon är så säger hon nej så klart men lugn bara den disskutionen är inte över ännu om hon trodde de Mohahaa ;) ska nog överlista henne minsann :rolleyes:

Men idag har jag själv fått dammtorkat, dammsugat, duschat blommorna å städat toa så de känns bra å min son erbjöd sig att diska, å dum är man inte så man tackar snabbt ja till de. :D
Sen ska vi oxå hämta upp jul kartongerna så att jag kan börja sätta fram lite under resten av veckan å helgen så de känns bra.......jag får äntligen hänga upp dom nya pumlorna med belysning som jag fick av Gumman min för några veckor sen så de är jag superglad över ska bli så skoj.
Sen så får man ställa fram allt annat pynt som man har så att de blir mysigt inne igen å varmt å ombonat kommer de att bli å de om nåt ser jag verkligen fram emot :D å sist men inte minst får jag ställa fram den vackra julbyn :love:

Men imorron längtar jag till för då ska jag å Gumman min åka ner till stan en sväng å kolla runt lite, å självklart ska vi ta en kaffe oxå för annars går de ju inte an alls ;) å den skulle tydligen gumman betala för de stod de i hennes blogg så inte värt att protestera för då får man bara en massa STORA BOKSTÄVER har jag lärt mig......skulle även få ett minneskort till min nya mobil av henne på 8 GB så att jag oxå kunde ladda ner mycke musik i mobben :love: love ya gumman :love:
♥ SAKNAR DIG JÄTTE MYCKE NU GUMMAN MIN ♥

Sen när posten kom idag blev jag super super glad för med posten kom smycket jag vann från Soke´s smycken så de var skoj så TUSEN TACK VÄNNEN ARMBANDET VAR  JÄTTE SNYGGT!
Hon som ska få de kommer bli så himla glad över de för de var lika vackert som på bilden så jag är super nöjd å kan lova dig att jag kommer beställa fler smycken av dig, de har du mitt ord på.
Gå in till henne å kolla in alla snygga snycken hon har för hon gör verkligen jätte vackra saker å hon är inte dyr heller så man kan hitta väldigt många vackra julklappar eller presenter för andra speciella tillfällen de lovar jag.

Nää nu får de vara nog för denna gång men jag återkommer med mera innan natten i alla fall en liten nattblogg dyker upp ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON