Godermorgon alla blir de skyltsöndag eller hemma??? :question:


◊~♥~◊~♥~◊
Godmorgon alla sjusovare ;) å kan börja säga att nää har inte sovit till nu utan håller på tvätta kläder i tvättstugan ni vet de där sk evighetsjobbet som aldrig någonsin tar slut :rolleyes:
Men ett måste om man ska få rena kläder på kroppen å sen hade jag mycke tvätt för har bytt gardiner å dukar så behövde verkligen tvätta undan allt så känns underbart nu ska bara jullådorna ner i förrådet så jag får bort dom från hallen sen är allt klart.
◊~♥~◊~♥~◊
Måste bara säga att jag vart SUPER SUPER glad igår för fick igång min älskade krans som jag var rädd att jag skulle måsta kasta men nää den funkar hur bra som helst nu å lyser så himla vackert i Niklas fönster.....vart super glad å lite varm i hjärtat att den inte var trasig :love::love::love:
◊~♥~◊~♥~◊
Så vad ska ni alla göra idag då??????.....Blir de skyltsöndag eller stanna hemma??????
◊~♥~◊~♥~◊
Själv blir jag nog hemma resten av dagen men är frestad att åka ner till stan å kolla runt för de var flera år sen jag var å gick på en skyltsöndag så får se hur jag gör om jag åker ner själv eller vad de blir......men får se när jag har tvättat klart vad de blir för nåt har inte bestämt mig än.
De med skyltsöndag är att de är så himla mysigt med alla stånden som finns med allt möjligt som dom säljer så luktar de gott de luktar rent ut sagt JUL både ute på torget å inne i butikerna idag så de gör att jag ännu mer vill ner å titta runt lite å se vad dom har för nåt vackert :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Men just nu sitter jag i alla fall hemma å skriver till er å tvättar sen får tiden utvisa vad de blir för nå mera idag men passa på alla å gå ut å kolla in allt snyggt å hur fint dom gjort i alla skyltfönster för de om nåt är ju roligt att göra å mysigt som faan är de oxå :D
◊~♥~◊~♥~◊
Ha de gott idag alla å var rädda om varandra för alla är ni värdefulla, å ett leende räcker så mycke mycke längre än en sur min så LEEEEEE så ler världen tillbaka till er :D:D:D
◊~♥~◊~♥~◊


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godermorgon alla blir de skyltsöndag eller hemma??? :question:


◊~♥~◊~♥~◊
Godmorgon alla sjusovare ;) å kan börja säga att nää har inte sovit till nu utan håller på tvätta kläder i tvättstugan ni vet de där sk evighetsjobbet som aldrig någonsin tar slut :rolleyes:
Men ett måste om man ska få rena kläder på kroppen å sen hade jag mycke tvätt för har bytt gardiner å dukar så behövde verkligen tvätta undan allt så känns underbart nu ska bara jullådorna ner i förrådet så jag får bort dom från hallen sen är allt klart.
◊~♥~◊~♥~◊
Måste bara säga att jag vart SUPER SUPER glad igår för fick igång min älskade krans som jag var rädd att jag skulle måsta kasta men nää den funkar hur bra som helst nu å lyser så himla vackert i Niklas fönster.....vart super glad å lite varm i hjärtat att den inte var trasig :love::love::love:
◊~♥~◊~♥~◊
Så vad ska ni alla göra idag då??????.....Blir de skyltsöndag eller stanna hemma??????
◊~♥~◊~♥~◊
Själv blir jag nog hemma resten av dagen men är frestad att åka ner till stan å kolla runt för de var flera år sen jag var å gick på en skyltsöndag så får se hur jag gör om jag åker ner själv eller vad de blir......men får se när jag har tvättat klart vad de blir för nåt har inte bestämt mig än.
De med skyltsöndag är att de är så himla mysigt med alla stånden som finns med allt möjligt som dom säljer så luktar de gott de luktar rent ut sagt JUL både ute på torget å inne i butikerna idag så de gör att jag ännu mer vill ner å titta runt lite å se vad dom har för nåt vackert :love:
◊~♥~◊~♥~◊
Men just nu sitter jag i alla fall hemma å skriver till er å tvättar sen får tiden utvisa vad de blir för nå mera idag men passa på alla å gå ut å kolla in allt snyggt å hur fint dom gjort i alla skyltfönster för de om nåt är ju roligt att göra å mysigt som faan är de oxå :D
◊~♥~◊~♥~◊
Ha de gott idag alla å var rädda om varandra för alla är ni värdefulla, å ett leende räcker så mycke mycke längre än en sur min så LEEEEEE så ler världen tillbaka till er :D:D:D
◊~♥~◊~♥~◊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON