Godmorgon alla bloggare :D



Godmorgon alla bloggare hoppas ni fått sova bra inatt å är pigga å alerta idag :question:
Själv har jag för en gångs skull sovit skapligt inte fullt så bra som man vill för lilla Aya var dålig i magen å var ut tre gånger under natten men utöver de har jag fått sova å de känns bra :D

Ja vet inte vad som hände med min lilla hund men dålig i magen var hon bestämt å ut sprang stackaren gång på gång.....led med henne för de var både kallt å jobbigt för både henne å mig.
Men idag verkar de vara lugnt hon har då sovit gott på morgonsidan å verkar som om de är över nu.....men troligast är de för att hon börjat löpa som magen slog om :S.......ja menar se bara till oss kvinnor en del får säkert problem med magen när deras röda vecka kommer så värför ska inte en hund kunna få de :question:

Men idag blir en lugn dag för på fredag vill jag vara pigg när jag ska iväg med min gumma på stan för den stunden är enormt viktig den viktigaste stunden på hela månaden ;) för mig, den ger mig styrka å kraft att orka lite till när de känns jobbigt så längtar som ni förstår enormt mycke till min EGO stund som jag kallar den :love:

Nää nu ska jag hämta lite mera kaffe å svara på lite kommentarer men vi får höras senare när jag får lust att klottra lite mera till er :bigeyes:

VAR RÄDDA OM VARANDRA MAN HAR BARA VARANDRA
Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT SÄTT
LOVE YA ALL
:love:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla bloggare :D



Godmorgon alla bloggare hoppas ni fått sova bra inatt å är pigga å alerta idag :question:
Själv har jag för en gångs skull sovit skapligt inte fullt så bra som man vill för lilla Aya var dålig i magen å var ut tre gånger under natten men utöver de har jag fått sova å de känns bra :D

Ja vet inte vad som hände med min lilla hund men dålig i magen var hon bestämt å ut sprang stackaren gång på gång.....led med henne för de var både kallt å jobbigt för både henne å mig.
Men idag verkar de vara lugnt hon har då sovit gott på morgonsidan å verkar som om de är över nu.....men troligast är de för att hon börjat löpa som magen slog om :S.......ja menar se bara till oss kvinnor en del får säkert problem med magen när deras röda vecka kommer så värför ska inte en hund kunna få de :question:

Men idag blir en lugn dag för på fredag vill jag vara pigg när jag ska iväg med min gumma på stan för den stunden är enormt viktig den viktigaste stunden på hela månaden ;) för mig, den ger mig styrka å kraft att orka lite till när de känns jobbigt så längtar som ni förstår enormt mycke till min EGO stund som jag kallar den :love:

Nää nu ska jag hämta lite mera kaffe å svara på lite kommentarer men vi får höras senare när jag får lust att klottra lite mera till er :bigeyes:

VAR RÄDDA OM VARANDRA MAN HAR BARA VARANDRA
Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT SÄTT
LOVE YA ALL
:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON