Godmorgon alla bloggare :D


≈◊≈
Jag måste väl skynda mig å säga att nää har inte sovit till nu utan har gjort lite annat före jag satt mig å skrev bloggen så därför detta sena godmorgon ;) men de får ni vackert ta.
Gjorde en STOR blunder inatt vände på mig tydligen å nån av hundarna låg å tog upp över halva sängen å skulle lägga mig så jag slapp flytta i henne.........tro mig de gör jag inte om nästa gång flyttar jag på hunden istället, för de small bara till så låg jag på GOLVET japp ni såg rätt GOLVET, så har ont som satan i ryggen efter de så idag blir de inte många knop pga ryggen :mad:
HUR JÄVLA KLANTIG FÅR MAN VARA EGENTLIGEN?????.......för klantigt var de jag erkänner de.
≈◊≈
Så har hunnit ut med hundarna, druckit mitt obligatoriska kaffe å duschat så nu tänkte jag att då måste jag ju bara slänga in en liten morronblogg.....fördriva lite tid tänkte jag ;)
Sen tycker jag oma att skriva oxå som ni säkert märkt för lyckas aldrig skriva små korta inlägg som alla verkar göra.....har försökt kan jag lova men lyckas inte, de ena efter de andra kommer jag på att klotter ner så därför blir mina inlägg lite långa :blush: men vet ni de får ni oxå ta de är gratis.
≈◊≈
Nu ska jag snart lägga mig på värmedynan å mjuka upp den sargade ryggen en stund så den håller sig rörlig för stelnar den ihop blir man helt handikappad ju :bigeyes:
≈◊≈
Så ha de så bra så hörs vi senare idag med lite mera klotter å kladd ;)
≈◊≈

◊ SE YOU LATER ALLIGATOR ◊

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla bloggare :D


≈◊≈
Jag måste väl skynda mig å säga att nää har inte sovit till nu utan har gjort lite annat före jag satt mig å skrev bloggen så därför detta sena godmorgon ;) men de får ni vackert ta.
Gjorde en STOR blunder inatt vände på mig tydligen å nån av hundarna låg å tog upp över halva sängen å skulle lägga mig så jag slapp flytta i henne.........tro mig de gör jag inte om nästa gång flyttar jag på hunden istället, för de small bara till så låg jag på GOLVET japp ni såg rätt GOLVET, så har ont som satan i ryggen efter de så idag blir de inte många knop pga ryggen :mad:
HUR JÄVLA KLANTIG FÅR MAN VARA EGENTLIGEN?????.......för klantigt var de jag erkänner de.
≈◊≈
Så har hunnit ut med hundarna, druckit mitt obligatoriska kaffe å duschat så nu tänkte jag att då måste jag ju bara slänga in en liten morronblogg.....fördriva lite tid tänkte jag ;)
Sen tycker jag oma att skriva oxå som ni säkert märkt för lyckas aldrig skriva små korta inlägg som alla verkar göra.....har försökt kan jag lova men lyckas inte, de ena efter de andra kommer jag på att klotter ner så därför blir mina inlägg lite långa :blush: men vet ni de får ni oxå ta de är gratis.
≈◊≈
Nu ska jag snart lägga mig på värmedynan å mjuka upp den sargade ryggen en stund så den håller sig rörlig för stelnar den ihop blir man helt handikappad ju :bigeyes:
≈◊≈
Så ha de så bra så hörs vi senare idag med lite mera klotter å kladd ;)
≈◊≈

◊ SE YOU LATER ALLIGATOR ◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON