Godmorgon alla :D



Så var de måndag morron å mitt huvud känns så tungt..;(..hade tänkt städa idag men som vanligt sket de sig pga ja gissa vad???.......Exakt HUVUDVÄRKEN ovanligt nää inte de minsta ;(
Blir så himla less på att aldrig få må bra......skulle önska att jag fick må bra om så bara en vecka i alla fall hade inte skadat så man hunnit få lite saker gjorda här hemma för gudarna ska veta att de behövs nu som här ser ut :bigeyes: men idag vart de pallens tvärnit :mad: så bara gilla läget.

Men vem vet kanske lugnar ner sig innan kvällen så man i alla fall får dammsuga av golven litegrann........den obota optimisten lever kvar i en märker jag men hoppet sägs ju vara de sista som dör i en å de stämmer väldigt bra in på mig ;)

Ni får ha de så bra idag så hörs vi av senare när jag kommit på nå mer att klottra ner åt er om de skulle hända nå som är värt att klottra ner vill säga....men alltid nåt ska de väl bli i alla fall.

♥ HA EN UNDERBAR DAG Å VAR RÄDDA OM VARANDRA, ALLA ÄR VI VÄRDEFULLA PÅ VÅRAT SÄTT ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla :D



Så var de måndag morron å mitt huvud känns så tungt..;(..hade tänkt städa idag men som vanligt sket de sig pga ja gissa vad???.......Exakt HUVUDVÄRKEN ovanligt nää inte de minsta ;(
Blir så himla less på att aldrig få må bra......skulle önska att jag fick må bra om så bara en vecka i alla fall hade inte skadat så man hunnit få lite saker gjorda här hemma för gudarna ska veta att de behövs nu som här ser ut :bigeyes: men idag vart de pallens tvärnit :mad: så bara gilla läget.

Men vem vet kanske lugnar ner sig innan kvällen så man i alla fall får dammsuga av golven litegrann........den obota optimisten lever kvar i en märker jag men hoppet sägs ju vara de sista som dör i en å de stämmer väldigt bra in på mig ;)

Ni får ha de så bra idag så hörs vi av senare när jag kommit på nå mer att klottra ner åt er om de skulle hända nå som är värt att klottra ner vill säga....men alltid nåt ska de väl bli i alla fall.

♥ HA EN UNDERBAR DAG Å VAR RÄDDA OM VARANDRA, ALLA ÄR VI VÄRDEFULLA PÅ VÅRAT SÄTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON