Godmorgon eller heter de godförmiddag :quetion:



Godmorgon alla eller heter de kanske godförmiddag när man stiger upp den här tiden :question: fast egentligen spelar de nån roll med tanke på att de är HELG å man ska passa på att vila ut sig på helgerna......ja ja tänker ni de är lätt för dig att säga som är hemma jämt....å visst de är de men vet ni kunde jag slippa min värk å fick jobba i stället så gjorde jag de i ett nafs helt klart men tyvärr är mitt liv redan utstakad när de gäller den biten :( men säg till om nån vill byta med mig för då gör jag JÄTTE gärna de :question:

Men idag har jag redan hunnit gå en sväng med mina hundar för de var super fint väder ute å jätte vackert med all nysnö så de var så vitt å fint ute idag de gnistrade vackert ;)
Man kan lugnt säga att jag njöt i fulla drag av de vackra vädret till och med hundarna njöt fast de var minusgrader ute :D älskar när de blir ljust å vitt ute.


Nää nu ska jag ta å dricka lite mer kaffe å se om energi nivån stiger lite på mig så jag får lite fart där bak å kan börja städa lite.....men återstår att se hur de går först.
Ha de gott alla så hörs vi lite senare idag.


HA DE GOTT ALLA HÖRS SENARE Å HA EN UNDERBAR DAG I DETTA HÄRLIGA
VINTER VÄDER


SEE YOU LATER ALLIGATOR

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon eller heter de godförmiddag :quetion:



Godmorgon alla eller heter de kanske godförmiddag när man stiger upp den här tiden :question: fast egentligen spelar de nån roll med tanke på att de är HELG å man ska passa på att vila ut sig på helgerna......ja ja tänker ni de är lätt för dig att säga som är hemma jämt....å visst de är de men vet ni kunde jag slippa min värk å fick jobba i stället så gjorde jag de i ett nafs helt klart men tyvärr är mitt liv redan utstakad när de gäller den biten :( men säg till om nån vill byta med mig för då gör jag JÄTTE gärna de :question:

Men idag har jag redan hunnit gå en sväng med mina hundar för de var super fint väder ute å jätte vackert med all nysnö så de var så vitt å fint ute idag de gnistrade vackert ;)
Man kan lugnt säga att jag njöt i fulla drag av de vackra vädret till och med hundarna njöt fast de var minusgrader ute :D älskar när de blir ljust å vitt ute.


Nää nu ska jag ta å dricka lite mer kaffe å se om energi nivån stiger lite på mig så jag får lite fart där bak å kan börja städa lite.....men återstår att se hur de går först.
Ha de gott alla så hörs vi lite senare idag.


HA DE GOTT ALLA HÖRS SENARE Å HA EN UNDERBAR DAG I DETTA HÄRLIGA
VINTER VÄDER


SEE YOU LATER ALLIGATOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON