Godmorgon här yr snön ute ännu :S



Godmorgon på er alla här är de inte bra väder ännu å kallt ännu MEN ett utmärkt väder för att sitta inne under filten med tända ljus å bara mysa med hundarna är de däremot ;)
Men ute yr de ännu lite snö å faller vitt från himlen så man är absolut inte ute mer än vad hundarnas nöd kräver å de är inte mycke kan jag lova en sån här dag :O de är ut göra sitt in taktiken vi kör här men passar mig alldelens utmärkt idag.

Idag ska jag börja sätta fram mina julsaker å pynta till de så de blir mysigt här hemma å de ska rent bli riktigt skoj men måste ta de lite lugnt nu på morronen för min skalle vill inte vara med riktigt ännu så väntar en stund å ser om den tänker vara på min sida idag eller inte :mad:
Men vilket smom ska jag ändå pynta men om de lugnar sig lite så kan jag stå ut med värken då är de lugnt men lite till måste den lugna sig känner jag för annars blir de inte mysa sen utan att kvida å spinna runt å så skoj ska vi väl inte ha ändå tycker jag :bigeyes:

Hoppas ni får en underbar dag i dag alla å att ni har lite bättre väder än vi i alla fall.....men passa på å mys riktigt mycke nu i helgen med era nära å kära, de ska jag göra fast de blir med hundarna för min del ha ha ha för nån annan har jag inte nu å de är självvalt så jag trivs med att vara själv just nu hundarna ger mig så mycke kärlek jag bara vill :love:

HA DE GOTT ALLA Å EN UNDERBAR HELG SÅ FÅR VI HÖRAS KANSKE RENT SENARE NÄR MITT
PYNT LANDAT PÅ RÄTT STÄLLEN SÅ ATT SÄGA :D



:D SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE :D

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon här yr snön ute ännu :S



Godmorgon på er alla här är de inte bra väder ännu å kallt ännu MEN ett utmärkt väder för att sitta inne under filten med tända ljus å bara mysa med hundarna är de däremot ;)
Men ute yr de ännu lite snö å faller vitt från himlen så man är absolut inte ute mer än vad hundarnas nöd kräver å de är inte mycke kan jag lova en sån här dag :O de är ut göra sitt in taktiken vi kör här men passar mig alldelens utmärkt idag.

Idag ska jag börja sätta fram mina julsaker å pynta till de så de blir mysigt här hemma å de ska rent bli riktigt skoj men måste ta de lite lugnt nu på morronen för min skalle vill inte vara med riktigt ännu så väntar en stund å ser om den tänker vara på min sida idag eller inte :mad:
Men vilket smom ska jag ändå pynta men om de lugnar sig lite så kan jag stå ut med värken då är de lugnt men lite till måste den lugna sig känner jag för annars blir de inte mysa sen utan att kvida å spinna runt å så skoj ska vi väl inte ha ändå tycker jag :bigeyes:

Hoppas ni får en underbar dag i dag alla å att ni har lite bättre väder än vi i alla fall.....men passa på å mys riktigt mycke nu i helgen med era nära å kära, de ska jag göra fast de blir med hundarna för min del ha ha ha för nån annan har jag inte nu å de är självvalt så jag trivs med att vara själv just nu hundarna ger mig så mycke kärlek jag bara vill :love:

HA DE GOTT ALLA Å EN UNDERBAR HELG SÅ FÅR VI HÖRAS KANSKE RENT SENARE NÄR MITT
PYNT LANDAT PÅ RÄTT STÄLLEN SÅ ATT SÄGA :D



:D SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILE CROCODILE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON