Hejsan svejan alla å godafton :)


≈♥≈
Hejsan svejsan alla å NÄÄÄÄÄ har inte sovit till nu utan har varit borta till nu.....:D har varit på stan med gumman min å kollat in lite olika affärer å druckit en kaffe å bara surrat å mått gott :love:
≈♥≈
Imorron blir de att göra stan i Luleå osäker då ska vi dit å kolla in deras affärer å se vad vi kan hitta för snyggt, ;) för min gumma ska till Sunderbyns sjukhus på Reumatologen för återbesök så då får vi se vad dom tycker å säger om hennes värk för bättre har den inte blivit så de måste göra nåt nu innan jag exploderar, :mad: för hon går snart på knä å de är jätte jätte jobbigt att se på å inte kunna göra nåt för henne de gör ont i mig ju ;(
≈♥≈
Men blir i alla fall en hel dag i Luleå med mycke affärar å lite sjukhus å de ser vi fram emot bägge två de vet jag för hon är som mig älskar att kolla runt i affärer så här nära jul för de är så fint i skyltfönstren å så ser de så varmt å ombonat ut överallt å de älskar jag :love:
≈♥≈
Men nu väntar jag på att en annan väninna till mig ska komma så vi får dricka kaffe å äta lite lussebullar till de som hon har bakat de ser jag fram emot blir årets första lussebullar MUMMA ;)
Så ni får ha de så bra resten av dagen så dyker jag nog upp med en liten nattblogg senare på kvällskvisten för som säkert några av er märkt så är jag en kvällsmänniska som gärna sitter uppe sent å skriver eller svara på kommentarer å de stämmer är en kvällsmänniska :) så vi syns senare ikväll alla så ha de så bra tills dess.
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA VAR Å EN AV ER GLÖM INTE DE ♥
≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Hejsan svejan alla å godafton :)


≈♥≈
Hejsan svejsan alla å NÄÄÄÄÄ har inte sovit till nu utan har varit borta till nu.....:D har varit på stan med gumman min å kollat in lite olika affärer å druckit en kaffe å bara surrat å mått gott :love:
≈♥≈
Imorron blir de att göra stan i Luleå osäker då ska vi dit å kolla in deras affärer å se vad vi kan hitta för snyggt, ;) för min gumma ska till Sunderbyns sjukhus på Reumatologen för återbesök så då får vi se vad dom tycker å säger om hennes värk för bättre har den inte blivit så de måste göra nåt nu innan jag exploderar, :mad: för hon går snart på knä å de är jätte jätte jobbigt att se på å inte kunna göra nåt för henne de gör ont i mig ju ;(
≈♥≈
Men blir i alla fall en hel dag i Luleå med mycke affärar å lite sjukhus å de ser vi fram emot bägge två de vet jag för hon är som mig älskar att kolla runt i affärer så här nära jul för de är så fint i skyltfönstren å så ser de så varmt å ombonat ut överallt å de älskar jag :love:
≈♥≈
Men nu väntar jag på att en annan väninna till mig ska komma så vi får dricka kaffe å äta lite lussebullar till de som hon har bakat de ser jag fram emot blir årets första lussebullar MUMMA ;)
Så ni får ha de så bra resten av dagen så dyker jag nog upp med en liten nattblogg senare på kvällskvisten för som säkert några av er märkt så är jag en kvällsmänniska som gärna sitter uppe sent å skriver eller svara på kommentarer å de stämmer är en kvällsmänniska :) så vi syns senare ikväll alla så ha de så bra tills dess.
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA VAR Å EN AV ER GLÖM INTE DE ♥
≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON