Hmm....här är bilderna jag lovat er :love:

Har kommer lite bilder jag lovat er bland annat var de på julbyn som jag sa att jag älskar så himla mycke å de gör jag oxå så här kommer dom bilderna :love:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Den lilla julbyn dagtid :D
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Den lilla julbyn nattetid :tired:
~♥~♥~♥~
De här är vad jag alltid sätter fram allra sist när jag har gjort adventfint hemma den som jag verkligen älskar....för om ni kollar på dag bilden av julbyn så ser ni alvöronen på tomten.
Den här julbyn såldes för många år sen på guldfynd å kunde inte låta bli att köpa den till min son då så numera har vi den i tv-rummet varje år så att den ska synas :love:
~♥~♥~♥~
Sen kommer jag nu att lägga ut bilder på denna Julmobil som jag har gjort till min gumma så de är bara säga vad ni tycker om den jag tål höra sanningen så de är lugnt.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Bild 1
Så här såg de ut i början när jag började klura ut hur jag skulle
göra den å när jag nyss börjat vart de så här de såg ut.
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Bild 2
Nu är den nästan färdig fattas lite små pillgöra kvar men har
nästan fått till den nu så att jag godkänner den så man  ser
i alla fall rosetterna ovanpå mobilen :)
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Bild 3
Här har jag hängt dit dom sista små detaljerna jag ville ha dit
så nu känner jag mig gode nöjd med mobilen kan jag säga ;)
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Bild 4
Här är den färdiga produkten så varsågod så här blev den nya
Julmobilen som jag gjort å utan en enda droppe lim utan jag
använde mig av nål å tråd istället :love:
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Nu är de bara sätta igång å kritisera mobilen bäst ni vill eller tycka om den om ni de vill...men säg gärna vad ni tycker så jag vet till nästa år då blir de ytterligare en ny mobil till säkert nån om inte rent av till min lilla gumma :love:
~♥~♥~♥~
Ha de gott resten av kvällen nu ska jag bara slappa resten av kvällen å mysa med mina hundar tills de är dags att lägga sig å sova :love: älskar att mysa ju :love:
~♥~♥~♥~


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Hmm....här är bilderna jag lovat er :love:

Har kommer lite bilder jag lovat er bland annat var de på julbyn som jag sa att jag älskar så himla mycke å de gör jag oxå så här kommer dom bilderna :love:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Den lilla julbyn dagtid :D
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Den lilla julbyn nattetid :tired:
~♥~♥~♥~
De här är vad jag alltid sätter fram allra sist när jag har gjort adventfint hemma den som jag verkligen älskar....för om ni kollar på dag bilden av julbyn så ser ni alvöronen på tomten.
Den här julbyn såldes för många år sen på guldfynd å kunde inte låta bli att köpa den till min son då så numera har vi den i tv-rummet varje år så att den ska synas :love:
~♥~♥~♥~
Sen kommer jag nu att lägga ut bilder på denna Julmobil som jag har gjort till min gumma så de är bara säga vad ni tycker om den jag tål höra sanningen så de är lugnt.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Bild 1
Så här såg de ut i början när jag började klura ut hur jag skulle
göra den å när jag nyss börjat vart de så här de såg ut.
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Bild 2
Nu är den nästan färdig fattas lite små pillgöra kvar men har
nästan fått till den nu så att jag godkänner den så man  ser
i alla fall rosetterna ovanpå mobilen :)
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Bild 3
Här har jag hängt dit dom sista små detaljerna jag ville ha dit
så nu känner jag mig gode nöjd med mobilen kan jag säga ;)
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Bild 4
Här är den färdiga produkten så varsågod så här blev den nya
Julmobilen som jag gjort å utan en enda droppe lim utan jag
använde mig av nål å tråd istället :love:
Vad tycker ni???
~♥~♥~♥~
Nu är de bara sätta igång å kritisera mobilen bäst ni vill eller tycka om den om ni de vill...men säg gärna vad ni tycker så jag vet till nästa år då blir de ytterligare en ny mobil till säkert nån om inte rent av till min lilla gumma :love:
~♥~♥~♥~
Ha de gott resten av kvällen nu ska jag bara slappa resten av kvällen å mysa med mina hundar tills de är dags att lägga sig å sova :love: älskar att mysa ju :love:
~♥~♥~♥~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON