Måndagen kommer med sol :D



Godmorgon på er alla glada hoppas ni har en underbar dag denna måndag morgon.....:question:
Själv har jag en skapligt bra dag idag å ska pyssla lite här hemma å bara njuta av måndagens sol för vi har SOL idag även om de är några minusgrader så är de ett underbart väder ute å allt är så vackert vitt :love: Jag önskar bara att jag hade ägt en kamera å kunnat gå ut å fota allt de vackra men tyvärr så äger jag inte nån just nu å har inte råd köpa nån heller ännu ;( men sånt är livet ibland bara gilla läget :bigeyes:

Min son har nyligen åkt in till stan å skulle på arbetsförmedlingen å lämna in lite papper å fixa så han kan börja sin praktik nästa måndag......så snälla alla håll tummarna att dom tycker om hans kockkunskaper lika mycke som mig å ger han jobb...:question: å visst jag vet att jag är jävig i målet men han är faktiskt super duktig på att laga mat ett intresse han haft sen han var liten.
När han skulle söka till gymnasiet så försökte syokonsulenten att övertala han till att söka annat å sa att hans betyg inte skulle räcka till kockutbildningen......SATAN så arg jag var då :mad: :mad: för visst faan är de syons jobb att peppa dom att söka de dom vill söka eller???????????????

Jag gick dit å talade om ett å annat för han å sa åt han att hjälpa min son att söka de HAN ville inte de SYON ville.....så ansökningen till gymnasiet gjordes om å han kom in på kocklinjen å de är jag glad för idag för utan den hade de inte blivit nåt......å den syon fick en åthutning av skolan sen.

Nää mina rara vänner nu ska jag plocka ihop lite här hemma å försöka planera nån typ utav middag för idag.....hmmm vat inte vad jag ska hitta på ännu har ni några förslag kanske???????

Å till en av mina vänner här på blogg.se vill jag önska ett speciellt lycka till med kärleken :love: jag håller tummarna för dig älskade vännen (nämner inte nå namn) men du vet vem du är.....å till killen hennes UPPSKATTA de du har framför dig för de är hon värd flera gånger om.

Ha de gott alla å var super rädda om varandra för alla är värdefulla!



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndagen kommer med sol :D



Godmorgon på er alla glada hoppas ni har en underbar dag denna måndag morgon.....:question:
Själv har jag en skapligt bra dag idag å ska pyssla lite här hemma å bara njuta av måndagens sol för vi har SOL idag även om de är några minusgrader så är de ett underbart väder ute å allt är så vackert vitt :love: Jag önskar bara att jag hade ägt en kamera å kunnat gå ut å fota allt de vackra men tyvärr så äger jag inte nån just nu å har inte råd köpa nån heller ännu ;( men sånt är livet ibland bara gilla läget :bigeyes:

Min son har nyligen åkt in till stan å skulle på arbetsförmedlingen å lämna in lite papper å fixa så han kan börja sin praktik nästa måndag......så snälla alla håll tummarna att dom tycker om hans kockkunskaper lika mycke som mig å ger han jobb...:question: å visst jag vet att jag är jävig i målet men han är faktiskt super duktig på att laga mat ett intresse han haft sen han var liten.
När han skulle söka till gymnasiet så försökte syokonsulenten att övertala han till att söka annat å sa att hans betyg inte skulle räcka till kockutbildningen......SATAN så arg jag var då :mad: :mad: för visst faan är de syons jobb att peppa dom att söka de dom vill söka eller???????????????

Jag gick dit å talade om ett å annat för han å sa åt han att hjälpa min son att söka de HAN ville inte de SYON ville.....så ansökningen till gymnasiet gjordes om å han kom in på kocklinjen å de är jag glad för idag för utan den hade de inte blivit nåt......å den syon fick en åthutning av skolan sen.

Nää mina rara vänner nu ska jag plocka ihop lite här hemma å försöka planera nån typ utav middag för idag.....hmmm vat inte vad jag ska hitta på ännu har ni några förslag kanske???????

Å till en av mina vänner här på blogg.se vill jag önska ett speciellt lycka till med kärleken :love: jag håller tummarna för dig älskade vännen (nämner inte nå namn) men du vet vem du är.....å till killen hennes UPPSKATTA de du har framför dig för de är hon värd flera gånger om.

Ha de gott alla å var super rädda om varandra för alla är värdefulla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON