Men nu är kudden nära nästan där :tired:

Nu mina vänner väntar kudden på mitt huvud ser jag :tired:



Nu känner jag att tröttheten börjar ta ut sin rätt på mig :tired: för ögonen väger bly känns de som så man ska väl ge sömnen ett litet försök i alla fall om de sen går är en helt annan sak :S
Men har haft besök ikväll för de har ju varit min ÄLSKADE MEDICINKVÄLL idag på TV 4 FAKTA så jag har verkligen mått gott för min gumma brukar ALLTID komma hit å se den med mig å ikväll var inte nåt undantag från den regeln ;) så de har varit så skönt att ha hennes sällskap ikväll.

När jag är inne i de jag kallar helvetesveckan innan jag kan gå till VC å få hjälp mot värken så då är hennes närhet å sällskap de bästa som finns, för jag har problem att fokusera mig å svårt att koppla bort värken den veckan.......men med henne i min närhet så slappnar jag av på ett helt annat sätt å blir lugn å då lättar värken lite....kan inte förklara varför de blir så de bara blir de :question:
Men även kvällar som denna har ju sitt slut så även denna kväll å min gumma var tvungen åka hem till sin gubbe å sina barn ;( men fick i alla fall njuta av den ett bra tag några timmar fick vi. :D

Så hjärtat mitt miljoners tack för att du kom trots värken å kylan, jag behövde verkligen din närhet ikväll så jag kunde koppla bort skiten i skallen ett tag å de fick jag så älskar dig så mycke så för att du tog dig tid å kom förbi :love: :love: :love: du är underbar min älskade vän å ängel.
Å snart är de fredag gumman min å då får vi våran efterlängtade kaffe stund å EGO tid de ser jag fram emot enormt mycke men de vet du att jag gör, för där är vi väldigt lika hjärtat mitt :love:

Nää nu säger jag natti natti till er alla å hoppas ni får sova gott inatt å drömma sött ;)
Men vi hörs imorron med lite mer klotter å kladd :thumbup:

♦ SOV GOTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♦
&
♦ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♦



♦ DENNA BILD ÄR TILL DIG GUMMAN FÖR ATT DU STÅTT UT MED MIG ♦
♦ I SÅ OTROLIGT MÅNGA ÅR UTAN ATT KLAGA ♦
♦ DU ÄR BÄST LOVE YA ♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Men nu är kudden nära nästan där :tired:

Nu mina vänner väntar kudden på mitt huvud ser jag :tired:



Nu känner jag att tröttheten börjar ta ut sin rätt på mig :tired: för ögonen väger bly känns de som så man ska väl ge sömnen ett litet försök i alla fall om de sen går är en helt annan sak :S
Men har haft besök ikväll för de har ju varit min ÄLSKADE MEDICINKVÄLL idag på TV 4 FAKTA så jag har verkligen mått gott för min gumma brukar ALLTID komma hit å se den med mig å ikväll var inte nåt undantag från den regeln ;) så de har varit så skönt att ha hennes sällskap ikväll.

När jag är inne i de jag kallar helvetesveckan innan jag kan gå till VC å få hjälp mot värken så då är hennes närhet å sällskap de bästa som finns, för jag har problem att fokusera mig å svårt att koppla bort värken den veckan.......men med henne i min närhet så slappnar jag av på ett helt annat sätt å blir lugn å då lättar värken lite....kan inte förklara varför de blir så de bara blir de :question:
Men även kvällar som denna har ju sitt slut så även denna kväll å min gumma var tvungen åka hem till sin gubbe å sina barn ;( men fick i alla fall njuta av den ett bra tag några timmar fick vi. :D

Så hjärtat mitt miljoners tack för att du kom trots värken å kylan, jag behövde verkligen din närhet ikväll så jag kunde koppla bort skiten i skallen ett tag å de fick jag så älskar dig så mycke så för att du tog dig tid å kom förbi :love: :love: :love: du är underbar min älskade vän å ängel.
Å snart är de fredag gumman min å då får vi våran efterlängtade kaffe stund å EGO tid de ser jag fram emot enormt mycke men de vet du att jag gör, för där är vi väldigt lika hjärtat mitt :love:

Nää nu säger jag natti natti till er alla å hoppas ni får sova gott inatt å drömma sött ;)
Men vi hörs imorron med lite mer klotter å kladd :thumbup:

♦ SOV GOTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♦
&
♦ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♦



♦ DENNA BILD ÄR TILL DIG GUMMAN FÖR ATT DU STÅTT UT MED MIG ♦
♦ I SÅ OTROLIGT MÅNGA ÅR UTAN ATT KLAGA ♦
♦ DU ÄR BÄST LOVE YA ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON