Nää nu jävlar gör jag natt är så :tired:

Nää nu jävlar gör jag natt är så trött så nu :tired:



Nu känner jag att de är dax att krypa in under täcket å bara lägga mig å slö titta på tv:n tills jag smäller av för trött är jag kan jag lova ögonlocken väger bly :tired: så helt klart dax för sängen.
Kvällen har varit hur lugn som helst har fikat lite å gjort lite andra små saker här hemma så kände att nu får de räcka för idag lika bra lägga sig å i alla fall försöka sova.

Hade ytterligare ett besöks rekord idag.....hade tänkt visa er med vet inte hur man kopierar in statistiken in till inlägget tyvärr :( så ni får tro mig på mitt ord i stället för sist jag kollade hade jag 65 unika träffar å 158 sidvisningar :love: Älskar er alla :love: jag vet att för er med stora bloggar är de väl den siffra ni får på en kvart eller så men vet ni de gör inte nåt jag är bara så lycklig att ni tycker om att titta in till en gammal tant som mig :D

Imorron kommer de ju en ny dag med nya bekymmer att lösa å klura ut så då är de bäst att vara utvilad å pigg :bigeyes:

Så till gumman min säger jag Natti Natti jag hoppas innerligt att din huvudvärk lugnar sig aå att du får sova inatt känner att du behöver de nu jätte mycke......vill inte att du ska ha ont ju ;( men du vet vart jag finns dygnet runt kan du nå mig hjärtat mitt.

Den lilla nyckelpigan är till dig min Ängel :love:



Å till er alla andra säger jag Natti Natti Sussa Sött så hörs vi imorron med lite mer klotter, kladd å tankar om livets i de stora hela, så var rädda om varandra ni är värdefulla!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nää nu jävlar gör jag natt är så :tired:

Nää nu jävlar gör jag natt är så trött så nu :tired:



Nu känner jag att de är dax att krypa in under täcket å bara lägga mig å slö titta på tv:n tills jag smäller av för trött är jag kan jag lova ögonlocken väger bly :tired: så helt klart dax för sängen.
Kvällen har varit hur lugn som helst har fikat lite å gjort lite andra små saker här hemma så kände att nu får de räcka för idag lika bra lägga sig å i alla fall försöka sova.

Hade ytterligare ett besöks rekord idag.....hade tänkt visa er med vet inte hur man kopierar in statistiken in till inlägget tyvärr :( så ni får tro mig på mitt ord i stället för sist jag kollade hade jag 65 unika träffar å 158 sidvisningar :love: Älskar er alla :love: jag vet att för er med stora bloggar är de väl den siffra ni får på en kvart eller så men vet ni de gör inte nåt jag är bara så lycklig att ni tycker om att titta in till en gammal tant som mig :D

Imorron kommer de ju en ny dag med nya bekymmer att lösa å klura ut så då är de bäst att vara utvilad å pigg :bigeyes:

Så till gumman min säger jag Natti Natti jag hoppas innerligt att din huvudvärk lugnar sig aå att du får sova inatt känner att du behöver de nu jätte mycke......vill inte att du ska ha ont ju ;( men du vet vart jag finns dygnet runt kan du nå mig hjärtat mitt.

Den lilla nyckelpigan är till dig min Ängel :love:



Å till er alla andra säger jag Natti Natti Sussa Sött så hörs vi imorron med lite mer klotter, kladd å tankar om livets i de stora hela, så var rädda om varandra ni är värdefulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON