Natten kryper på å sömnen lika så :tired:

Natten Kryper Sig På Å Sömnen Lika Så :tired:
≈♦♥♦≈

≈♦♥♦≈
Nu kryper sig natten sakta på å tröttheten med den :tired: fast jätte trött är jag inte ännu så en stund till lär jag allt få vara vaken innan jag somnar, men den stunden brukar jag ägna till att läsa lite bloggar å samtidigt mysa med mina hundar BÄSTA STUNDEN PÅ DAGEN MYS MED HUNDARNA
kan inte bli mycka bättre än så :D.......ja de ska vara stunden på morron innan jag stiger upp när vi alltid alltid alltid myser en stund den är oxå bra :love:
≈♦♥♦≈
Men är helt förundrad att mitt internet fortfarande funkar utan avbott WOW :bigeyes: säger jag bara undrens tid är inte förbi ännu tydligen.....nu tycker jag man borde ha rätt till reducering på priset för nu har de krånglat å haft sig i flera veckor så ska prata med dom imorron om reducering så får jag se vad dom säger men de borde banne mig dom gå med på :mad: jag är beroende av att mitt ska funka för har telefon via bredbandet oxå så då vill man ju att de ska fungera bra.
≈♦♥♦≈
Nu har alla hundarna krupit ihop runt mig å sover så gott.....snacka om att jag myser just nu för var ute med dom små en längre stund ikväll för de var plusgrader på kvällen å snacka om att dom busade, var så himla skoj att se :D speciellt Loppan som hatar kyla sprang de lös för rejält å snabbt hakade Aya på kan jag lova så de var fullt race i snön.
≈♦♥♦≈
Nu är de dax att avsluta allt så jag kan lägga mig å läsa lite bloggar å kika tv innan man ska sluta sina klara bruna ögon, för kan ju inte säga klara blå för de bidde fel när mina inte är de minsta blåa alls utan mörkbruna :)
≈♦♥♦≈
♥:love:♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT Å DRÖM ER BORT TILL DRÖMMARNAS LAND ♥:love:♥
≈♦♥♦≈

≈♦♥♦≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natten kryper på å sömnen lika så :tired:

Natten Kryper Sig På Å Sömnen Lika Så :tired:
≈♦♥♦≈

≈♦♥♦≈
Nu kryper sig natten sakta på å tröttheten med den :tired: fast jätte trött är jag inte ännu så en stund till lär jag allt få vara vaken innan jag somnar, men den stunden brukar jag ägna till att läsa lite bloggar å samtidigt mysa med mina hundar BÄSTA STUNDEN PÅ DAGEN MYS MED HUNDARNA
kan inte bli mycka bättre än så :D.......ja de ska vara stunden på morron innan jag stiger upp när vi alltid alltid alltid myser en stund den är oxå bra :love:
≈♦♥♦≈
Men är helt förundrad att mitt internet fortfarande funkar utan avbott WOW :bigeyes: säger jag bara undrens tid är inte förbi ännu tydligen.....nu tycker jag man borde ha rätt till reducering på priset för nu har de krånglat å haft sig i flera veckor så ska prata med dom imorron om reducering så får jag se vad dom säger men de borde banne mig dom gå med på :mad: jag är beroende av att mitt ska funka för har telefon via bredbandet oxå så då vill man ju att de ska fungera bra.
≈♦♥♦≈
Nu har alla hundarna krupit ihop runt mig å sover så gott.....snacka om att jag myser just nu för var ute med dom små en längre stund ikväll för de var plusgrader på kvällen å snacka om att dom busade, var så himla skoj att se :D speciellt Loppan som hatar kyla sprang de lös för rejält å snabbt hakade Aya på kan jag lova så de var fullt race i snön.
≈♦♥♦≈
Nu är de dax att avsluta allt så jag kan lägga mig å läsa lite bloggar å kika tv innan man ska sluta sina klara bruna ögon, för kan ju inte säga klara blå för de bidde fel när mina inte är de minsta blåa alls utan mörkbruna :)
≈♦♥♦≈
♥:love:♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT Å DRÖM ER BORT TILL DRÖMMARNAS LAND ♥:love:♥
≈♦♥♦≈

≈♦♥♦≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON