Natti Natti nu kallar sängen :tired:

Natti Natti alla nu kallar sängen på en :tired: mamma!
~♥~


~♥~
Nu ska även jag testa de nya sättet att blogga ha ha ha att skicka ett tidsinställt inlägg kommer givetvis kolla att de funkar oxå men kan vara bra att veta med tanke på att man kan behöva utnyttja den nån gång ;)
~♥~
Idag tror jag bestämt att Inga tog ut sjukdag på obestämd tid för blev verkligen inte mycke gjort för mig har mest legat å slappa framför tv:n å goa med hundarna....men lite kan jag väl skylla på min huvudvärk trots allt :blush: för har en sju jävla huvudvärk som egentligen mest irriterar mig än nå annat för man får inget gjort när den är jobbig ;( å de är irriterande till max. :mad:
~♥~
Men en sak fick jag i alla fall gjort fick en underbar prommis med mina hundar för min gumma var upptagen idag ;( så för att inte sakna henne allt för mycke så passade jag på att gå å tänka på annat istället för att sitta å dega......MEN så fort jag kom hem så återintog jag VD posten i Slappseles IF den måste man vara rädd om är ju ett privilegium att få ha den....är väl enda stället man får vara VD för misstänker jag ha ha ha.......eller vad tror ni :question:
~♥~
Men passar på att önska er en underbar kväll med era nära å kära å en riktigt
:love: GOD NATT SUSSA SÖTT DRÖM BLÖTT NATTI NATTI ALLA DÄR UTE :love:
~♥~

~♥~
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti nu kallar sängen :tired:

Natti Natti alla nu kallar sängen på en :tired: mamma!
~♥~


~♥~
Nu ska även jag testa de nya sättet att blogga ha ha ha att skicka ett tidsinställt inlägg kommer givetvis kolla att de funkar oxå men kan vara bra att veta med tanke på att man kan behöva utnyttja den nån gång ;)
~♥~
Idag tror jag bestämt att Inga tog ut sjukdag på obestämd tid för blev verkligen inte mycke gjort för mig har mest legat å slappa framför tv:n å goa med hundarna....men lite kan jag väl skylla på min huvudvärk trots allt :blush: för har en sju jävla huvudvärk som egentligen mest irriterar mig än nå annat för man får inget gjort när den är jobbig ;( å de är irriterande till max. :mad:
~♥~
Men en sak fick jag i alla fall gjort fick en underbar prommis med mina hundar för min gumma var upptagen idag ;( så för att inte sakna henne allt för mycke så passade jag på att gå å tänka på annat istället för att sitta å dega......MEN så fort jag kom hem så återintog jag VD posten i Slappseles IF den måste man vara rädd om är ju ett privilegium att få ha den....är väl enda stället man får vara VD för misstänker jag ha ha ha.......eller vad tror ni :question:
~♥~
Men passar på att önska er en underbar kväll med era nära å kära å en riktigt
:love: GOD NATT SUSSA SÖTT DRÖM BLÖTT NATTI NATTI ALLA DÄR UTE :love:
~♥~

~♥~
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON