Nu känner jag sömnen komma krypande :tired:

:tired: Nu riktigt känner jag hur sömnen kommer krypande under ögonlocken så dom blir :tired:
≈◊≈

≈◊≈
Lite så här känner jag mig ikväll kan jag väl erkänna :bigeyes: för har feber så de blev inte nån skyltsöndag för min del ville inte riskera nåt nu när de snart är jul ;( så jag hamnar på sjukhus för där vill jag verkligen inte spendera min jul så kul är de inte :S jag ska ju upp till min mamma över julen så vill ju inte missa de för mammas skull för hon behöver mig under jul å nyår.
≈◊≈
Så de får helt enkelt bli skyltsöndag ett annat år kanske nästa år rent utav :) men fick ju alla kläder tvättade å så fick jag ju ligga å mysa med mina hundar istället å de är inte heller helt fel kan jag erkänna de om nåt är mysigt när man inte mår riktigt bra :love::love:
≈◊≈
Imorron ska jag börja göra julmobilen till min gumma för fick en sån där idé om exakt hur den ska se ut så jag hoppas hon kommer tycka om den, men annars säger hon de så väl känner jag henne vid de här laget ;) å jag har tillverkat två förrut åt henne som hon älskar å har hängt upp i sitt hem under julen, å de värmer ens hjärta att se henne hänga fram dom å le när hon gör de :love::love:
Jag har nu med i år gjort en mobil varje år av dom tre åren så i år blir de till hennes sovrum jag ska fixa en alla sakerna är inhandlade så ska bli skoj, ser verkligen fram emot att börja med den imorron på dagen när man vaknat till å fått i sig sitt oblogatoriska KAFFE :D
≈◊≈
Till veckan praktiserar min son förmiddag på Scandic hotell så då slipper jag oroa mig att han ska behöva gå å frysa när han ska hem kvart i elva på kvällen :blush: för jag har inte nån bil tyvärr å de är lite över 5 km att gå......men i helgen har min gummas man hämtat han åt mig så dom är underbara som ställer upp på mig å hämtar han älskar dom för de men de vet dom om. :love:
≈◊≈
Sen har jag världens underbaraste grannar oxå för hon ringde i dag å frågade hur de gått om han behövt gå i helgen å då sa jag att han inte behövt de den här gången.....då säger min underbara granne att om han jobbar eftermiddag fler gånger så SKA jag RINGA henne så hämtar hon han, hon vill inte att han ska behöva gå den tiden å i den här kylan, så folk får säga vad dom vill om sina grannar men mina är underbara helt underbara är dom eller vad tycker ni????? :question:
Så nu känner jag mig lugn resten av praktik tiden för nu vet jag att skjuts får han alltid antingen min gummas man, min gumma eller mina underbara grannar.....tro mig de är skönt för en mamma att veta å känna den tryggheten när de gäller sitt barn :love:
≈◊≈
Men nu ska jag säga natti natti till er alla för nu ska jag strax krypa ner med hundarna å lägga mig ner å försöka sova :tired: observera att jag sa försöka för även om jag är trött är de minsann inte nån garanti att jag får sova för de :mad::mad: men ska göra ett tappert försök.
≈◊≈
♦ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT ♦
≈◊≈
♦ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♦
≈◊≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu känner jag sömnen komma krypande :tired:

:tired: Nu riktigt känner jag hur sömnen kommer krypande under ögonlocken så dom blir :tired:
≈◊≈

≈◊≈
Lite så här känner jag mig ikväll kan jag väl erkänna :bigeyes: för har feber så de blev inte nån skyltsöndag för min del ville inte riskera nåt nu när de snart är jul ;( så jag hamnar på sjukhus för där vill jag verkligen inte spendera min jul så kul är de inte :S jag ska ju upp till min mamma över julen så vill ju inte missa de för mammas skull för hon behöver mig under jul å nyår.
≈◊≈
Så de får helt enkelt bli skyltsöndag ett annat år kanske nästa år rent utav :) men fick ju alla kläder tvättade å så fick jag ju ligga å mysa med mina hundar istället å de är inte heller helt fel kan jag erkänna de om nåt är mysigt när man inte mår riktigt bra :love::love:
≈◊≈
Imorron ska jag börja göra julmobilen till min gumma för fick en sån där idé om exakt hur den ska se ut så jag hoppas hon kommer tycka om den, men annars säger hon de så väl känner jag henne vid de här laget ;) å jag har tillverkat två förrut åt henne som hon älskar å har hängt upp i sitt hem under julen, å de värmer ens hjärta att se henne hänga fram dom å le när hon gör de :love::love:
Jag har nu med i år gjort en mobil varje år av dom tre åren så i år blir de till hennes sovrum jag ska fixa en alla sakerna är inhandlade så ska bli skoj, ser verkligen fram emot att börja med den imorron på dagen när man vaknat till å fått i sig sitt oblogatoriska KAFFE :D
≈◊≈
Till veckan praktiserar min son förmiddag på Scandic hotell så då slipper jag oroa mig att han ska behöva gå å frysa när han ska hem kvart i elva på kvällen :blush: för jag har inte nån bil tyvärr å de är lite över 5 km att gå......men i helgen har min gummas man hämtat han åt mig så dom är underbara som ställer upp på mig å hämtar han älskar dom för de men de vet dom om. :love:
≈◊≈
Sen har jag världens underbaraste grannar oxå för hon ringde i dag å frågade hur de gått om han behövt gå i helgen å då sa jag att han inte behövt de den här gången.....då säger min underbara granne att om han jobbar eftermiddag fler gånger så SKA jag RINGA henne så hämtar hon han, hon vill inte att han ska behöva gå den tiden å i den här kylan, så folk får säga vad dom vill om sina grannar men mina är underbara helt underbara är dom eller vad tycker ni????? :question:
Så nu känner jag mig lugn resten av praktik tiden för nu vet jag att skjuts får han alltid antingen min gummas man, min gumma eller mina underbara grannar.....tro mig de är skönt för en mamma att veta å känna den tryggheten när de gäller sitt barn :love:
≈◊≈
Men nu ska jag säga natti natti till er alla för nu ska jag strax krypa ner med hundarna å lägga mig ner å försöka sova :tired: observera att jag sa försöka för även om jag är trött är de minsann inte nån garanti att jag får sova för de :mad::mad: men ska göra ett tappert försök.
≈◊≈
♦ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT ♦
≈◊≈
♦ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♦
≈◊≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON