Nu önskar jag er en riktigt GOD NATT :tired:

:tired: Nu önskar jag er en riktigt GOD NATT å SOV GOTT :tired:
≈♥≈♥≈

≈♥≈♥≈
Nää jag har inte blivit tokig om ni trodde de jag var bara tvungen lägga ut den här bilden så ni får bortse lite texten som står där :D för la ut den för dom tända ljusen nu i advents tider :love:
Jag har faktiskt hållt på med min adventspyntning hela dagen :S så man är gode mör i kroppen å lilla knoppen nu kan jag lova er, känns ungefär som om tåget kört över mig å sen backat tillbaka tio gånger för att se vad de körde över så jag hoppas man får sova behöver verkligen de :tired:
≈♥≈♥≈
Men de blev så otroligt mysigt här hemma jag har gått omkring å tittat å bara myst över hur fint de blev så jag är jätte nöjd :D......jag höll på med en krans som jag skulle sätta upp som inte ville lysa nå mer så ska prova byta alla lampor i den å se om de hjälper, annars måste jag nog TYVÄRR låta den gå till dom SÄLLA JAKTMARKERNA de vill säga SOPTIPPEN ;( ;(
≈♥≈♥≈
Nu tänker ni säker är väl inte nåt att gråta över en liten krans som lyser :question: MEN de finns en liten historia vad gäller den kransen...när jag var 13-14 år så köpte jag för egna pengar som jag fått av min farfar som inte lever idag, en julkyrka å en slinga med färgade ljus å med dekor som gjorde att den såg ut som färgade snökristaller när den lyser, min mormor som inte är i livet nå mera å hennes man Alf gjorde den slingan till en krans, som jag skulle få ha i mitt fönster, sen dess har den hängt med år efter år snart 30 år har jag haft den så den har ett JÄTTE STORT sentimentalt värde för mig så de är med stor sorg i mitt hjärta som jag i så fall slänger den men ska prova byta alla lampor först.....för jag ÄLSKAR verkligen den kransen :love:
≈♥≈♥≈
Men jag meddelar er hur de går med de hela om jag lyckas fixa den eller inte men håll tummarna för mig att jag får igång den igen så jag kan få ha den med mig nåt år till i alla fall????
De finns inte ljus att köpa till den idag utan får köpa ljus för en tioljus slinga å ta ut själva ljuset ur fästet å trä fast dom i mina fästen så de är därför den lyckats hänga med så länge :bigeyes:
≈♥≈♥≈
Men imorron ska jag fixa de sista hemma sen ska jag åka till gumman min å hjälpa hennes son att koka knäck till skyltsöndagen, för min gumma klarar inte av de med sina värkande händer så då gör jag gärna de så hon slipper hon kan koppla av å slappa istället hi hi hi :D
Sen ska nog min gumma sova här en natt så att hon får sova ut ordentligt för hon behöver de nu å hos mig är de lugnt å stilla så då kan hon koppla av å bara njuta av lugnet så de känns bra.
♥ SAKNAR DIG HJÄRTAT MITT ♥
≈♥≈♥≈
Nää nu ska jag försöka sova så man orkar med morgondagen utan att stupa på näsa av utmattning ha ha ha :D nää så illa blir de ju inte men min skalle har svårt att klara såna här saker med mycke städande å lite vila så de brukar straffa sig att pynt :S MEN vet ni vad DE SKIIITER JAG I ÄNDÅ.
≈♥≈♥≈
Natti Natti Sussa Sött Dröm Blött....DON'T LET THE BEDBUGS BITE!
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu önskar jag er en riktigt GOD NATT :tired:

:tired: Nu önskar jag er en riktigt GOD NATT å SOV GOTT :tired:
≈♥≈♥≈

≈♥≈♥≈
Nää jag har inte blivit tokig om ni trodde de jag var bara tvungen lägga ut den här bilden så ni får bortse lite texten som står där :D för la ut den för dom tända ljusen nu i advents tider :love:
Jag har faktiskt hållt på med min adventspyntning hela dagen :S så man är gode mör i kroppen å lilla knoppen nu kan jag lova er, känns ungefär som om tåget kört över mig å sen backat tillbaka tio gånger för att se vad de körde över så jag hoppas man får sova behöver verkligen de :tired:
≈♥≈♥≈
Men de blev så otroligt mysigt här hemma jag har gått omkring å tittat å bara myst över hur fint de blev så jag är jätte nöjd :D......jag höll på med en krans som jag skulle sätta upp som inte ville lysa nå mer så ska prova byta alla lampor i den å se om de hjälper, annars måste jag nog TYVÄRR låta den gå till dom SÄLLA JAKTMARKERNA de vill säga SOPTIPPEN ;( ;(
≈♥≈♥≈
Nu tänker ni säker är väl inte nåt att gråta över en liten krans som lyser :question: MEN de finns en liten historia vad gäller den kransen...när jag var 13-14 år så köpte jag för egna pengar som jag fått av min farfar som inte lever idag, en julkyrka å en slinga med färgade ljus å med dekor som gjorde att den såg ut som färgade snökristaller när den lyser, min mormor som inte är i livet nå mera å hennes man Alf gjorde den slingan till en krans, som jag skulle få ha i mitt fönster, sen dess har den hängt med år efter år snart 30 år har jag haft den så den har ett JÄTTE STORT sentimentalt värde för mig så de är med stor sorg i mitt hjärta som jag i så fall slänger den men ska prova byta alla lampor först.....för jag ÄLSKAR verkligen den kransen :love:
≈♥≈♥≈
Men jag meddelar er hur de går med de hela om jag lyckas fixa den eller inte men håll tummarna för mig att jag får igång den igen så jag kan få ha den med mig nåt år till i alla fall????
De finns inte ljus att köpa till den idag utan får köpa ljus för en tioljus slinga å ta ut själva ljuset ur fästet å trä fast dom i mina fästen så de är därför den lyckats hänga med så länge :bigeyes:
≈♥≈♥≈
Men imorron ska jag fixa de sista hemma sen ska jag åka till gumman min å hjälpa hennes son att koka knäck till skyltsöndagen, för min gumma klarar inte av de med sina värkande händer så då gör jag gärna de så hon slipper hon kan koppla av å slappa istället hi hi hi :D
Sen ska nog min gumma sova här en natt så att hon får sova ut ordentligt för hon behöver de nu å hos mig är de lugnt å stilla så då kan hon koppla av å bara njuta av lugnet så de känns bra.
♥ SAKNAR DIG HJÄRTAT MITT ♥
≈♥≈♥≈
Nää nu ska jag försöka sova så man orkar med morgondagen utan att stupa på näsa av utmattning ha ha ha :D nää så illa blir de ju inte men min skalle har svårt att klara såna här saker med mycke städande å lite vila så de brukar straffa sig att pynt :S MEN vet ni vad DE SKIIITER JAG I ÄNDÅ.
≈♥≈♥≈
Natti Natti Sussa Sött Dröm Blött....DON'T LET THE BEDBUGS BITE!
≈♥≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON