Nu ropar kudden på mig å jag är :tired:

Nu ropar kudden på mig å jag är ganska trött oxå :tired:
≈♥≈♦≈♥≈♦
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Nu är de helt klart dax att krypa under täcket å slö titta tv tills man smäller av för är rejält :tired: nu, men de vet jag är inte nån garanti för sömn direkt men ska göra ett försök i alla fall.
Nu har jag just diskat å hoppat i jamasen vart en sen diskning....:blush: för drog mig in i de längsta för de är inte min favorit syssla direkt :S men måste ju ändå göras så lika bra ta de medans man är vaken för att vakna till all disk hatar jag ännu mer.....vill vakna till ett rent å fint kök :)
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Men ska krypa ner under täcket å bara mysa med alla mina hundar nu för dom längtar efter lite mys ser jag som dom sitter där å tittar på mig med sin huvuden på sned :love:
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Måste skicka nattmess till min gumma oxå för annars känns de ju fel de är en vana som vi har att alltid skicka ett mess till den andra där vi säger GODNATT, å att den andra ska DRÖMMA SÖTT å utan att skicka de känns de fel på nåt konstigt vänster, då känns de som om nåt viktigt är ogjort liksom å för mig är just den saken viktig till och med när jag legat sjuk på sjukhus har jag skickat dom.
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Så Natti Natti Alla Jag Känner Å Dom Som Jag Inte Känner Dröm Sött
Don't Let The BedBugs Bite
≈♥≈♦≈♥≈

TILL MIN ÄNGEL!

♥ ÄLSKAR DIG VÄNNEN MIN AV HELA MITT HJÄRTA SÅ JAG HOPPAS DU FÅR SOVA I NATT ♥
♥ TROTS DEN SVÅRA VÄRKEN DU HAR MEN DU VET VART JAG FINNS DYGNET RUNT ♥
♥ BARA RINGA OM DE SKULLE VARA NÅT.......DE VET DU MIN ÄNGEL ♥
♥ :love: LOVE YOU ALWAYS AND FOREVER :love: ♥
♥ :love: ♥

≈♥≈♦≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu ropar kudden på mig å jag är :tired:

Nu ropar kudden på mig å jag är ganska trött oxå :tired:
≈♥≈♦≈♥≈♦
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Nu är de helt klart dax att krypa under täcket å slö titta tv tills man smäller av för är rejält :tired: nu, men de vet jag är inte nån garanti för sömn direkt men ska göra ett försök i alla fall.
Nu har jag just diskat å hoppat i jamasen vart en sen diskning....:blush: för drog mig in i de längsta för de är inte min favorit syssla direkt :S men måste ju ändå göras så lika bra ta de medans man är vaken för att vakna till all disk hatar jag ännu mer.....vill vakna till ett rent å fint kök :)
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Men ska krypa ner under täcket å bara mysa med alla mina hundar nu för dom längtar efter lite mys ser jag som dom sitter där å tittar på mig med sin huvuden på sned :love:
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Måste skicka nattmess till min gumma oxå för annars känns de ju fel de är en vana som vi har att alltid skicka ett mess till den andra där vi säger GODNATT, å att den andra ska DRÖMMA SÖTT å utan att skicka de känns de fel på nåt konstigt vänster, då känns de som om nåt viktigt är ogjort liksom å för mig är just den saken viktig till och med när jag legat sjuk på sjukhus har jag skickat dom.
≈♥≈♦≈♥≈≈♥≈♦≈♥≈
Så Natti Natti Alla Jag Känner Å Dom Som Jag Inte Känner Dröm Sött
Don't Let The BedBugs Bite
≈♥≈♦≈♥≈

TILL MIN ÄNGEL!

♥ ÄLSKAR DIG VÄNNEN MIN AV HELA MITT HJÄRTA SÅ JAG HOPPAS DU FÅR SOVA I NATT ♥
♥ TROTS DEN SVÅRA VÄRKEN DU HAR MEN DU VET VART JAG FINNS DYGNET RUNT ♥
♥ BARA RINGA OM DE SKULLE VARA NÅT.......DE VET DU MIN ÄNGEL ♥
♥ :love: LOVE YOU ALWAYS AND FOREVER :love: ♥
♥ :love: ♥

≈♥≈♦≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON