Ojdå redan så sent.....:bigeyes:

Gisses säger jag bara vart tog tiden vägen de är ju redan kväll....:question: hann inte vara med alls idag känns de som så fort gick tiden för mig sen jag kom hem från stan :bigeyes:
Jag tycker nyss jag kom hem å packade upp varorna å gjorde mat så kändes inte som om klockan var så mycke redan...men gisses den är ju redan över åtta.....nåja inte gör de nåt sånt som händer.

Jag var ju på stan med min gumma idag å tog en kaffe å surrade skit som vanligt ;) ett måste när vi åker till stan ju annars känns de helt fel, plus att man får en chans att bara sitta ner å njuta av att vara utanför sina egna fyra väggar :S för de är definitivt ett måste när man går hemma jämt.

Innan vi skulle hem for vi upp på Solbacken så att jag skulle få handla lite mjölk hit hem, men vi stannade till på Jula en sväng å kollade in deras julsaker först....för de är alltid skoj.
Å när vi var där hittade jag två jätte vackra röda kulor med belysning i å snistrande stenar utanpå å jag vart helt salig vart stört kär i just dom :love: å min gumma är världens underbaraste helt enkelt så jag fick två såna av henne till mitt fönster i tv-rummet :love:

SÅ HÄR VACKRA ÄR DOM!!



LITE MÅSTE NI VÄL HÅLLA MED OM ATT DOM VAR SNYGGA???
Å DOM KOSTADE BARA 69:-/ST ANNARS KOSTAR DOM 129:-/ST.

Så just nu är jag jätte lycklig å helt lyrisk över dom å längtar tills jag får hänga upp dom till advent...väntar med spänning tills dess kan jag lova er ;)

Men jag berättade ju tidigare att jag skulle få ett överkast i julklapp av min gumma från indiska, ett som jag önskat mig i all evighet för älskar deras kuddar, överkast, gardiner å ljuslykter så kan väl erkänna ett jag har en bra samling med just ljuslykter därifrån :blush: oppsssi daysie då så de kan gå när inte haspen är på....förstår inte vad som hänt där :question:
Men tillbaka till överkastet nu så här kommer de se ut.

VISST ÄR DE SNYGGT???



:love: JAG ÄLSKAR DE RENT UT SAGT :love:

Så ni kan ju bara tänka er vad lycklig jag är nu.....:D först kulorna till mina fönster å sen överkastet till min soffa WOW vad snygt de kommer bli till mina ängla gardiner HELT PERFEKT.

Nää nu ni ska jag ta å lägga min disk i blöt, göra mig en kopp kaffe å äta lite hemgjord glass till de "mumma" vad gott de ska bli glassen gjorde jag igår i min glassmaskin. :D
Tro mig har ni möjlighet att köpa en sån så gör de för glassen blir hundra gånger godare än den man köper på affären kan jag lova....den jag gjorde var jordgubb å hallon glass.

Ha de gott till senare då kommer jag tillbaka med en liten nattblogg bara för att önska er en riktigt god natt men först disken å njuta av glassen så tills dess på återseende ;p

:love: LOVE YA ALL :love:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Ojdå redan så sent.....:bigeyes:

Gisses säger jag bara vart tog tiden vägen de är ju redan kväll....:question: hann inte vara med alls idag känns de som så fort gick tiden för mig sen jag kom hem från stan :bigeyes:
Jag tycker nyss jag kom hem å packade upp varorna å gjorde mat så kändes inte som om klockan var så mycke redan...men gisses den är ju redan över åtta.....nåja inte gör de nåt sånt som händer.

Jag var ju på stan med min gumma idag å tog en kaffe å surrade skit som vanligt ;) ett måste när vi åker till stan ju annars känns de helt fel, plus att man får en chans att bara sitta ner å njuta av att vara utanför sina egna fyra väggar :S för de är definitivt ett måste när man går hemma jämt.

Innan vi skulle hem for vi upp på Solbacken så att jag skulle få handla lite mjölk hit hem, men vi stannade till på Jula en sväng å kollade in deras julsaker först....för de är alltid skoj.
Å när vi var där hittade jag två jätte vackra röda kulor med belysning i å snistrande stenar utanpå å jag vart helt salig vart stört kär i just dom :love: å min gumma är världens underbaraste helt enkelt så jag fick två såna av henne till mitt fönster i tv-rummet :love:

SÅ HÄR VACKRA ÄR DOM!!



LITE MÅSTE NI VÄL HÅLLA MED OM ATT DOM VAR SNYGGA???
Å DOM KOSTADE BARA 69:-/ST ANNARS KOSTAR DOM 129:-/ST.

Så just nu är jag jätte lycklig å helt lyrisk över dom å längtar tills jag får hänga upp dom till advent...väntar med spänning tills dess kan jag lova er ;)

Men jag berättade ju tidigare att jag skulle få ett överkast i julklapp av min gumma från indiska, ett som jag önskat mig i all evighet för älskar deras kuddar, överkast, gardiner å ljuslykter så kan väl erkänna ett jag har en bra samling med just ljuslykter därifrån :blush: oppsssi daysie då så de kan gå när inte haspen är på....förstår inte vad som hänt där :question:
Men tillbaka till överkastet nu så här kommer de se ut.

VISST ÄR DE SNYGGT???



:love: JAG ÄLSKAR DE RENT UT SAGT :love:

Så ni kan ju bara tänka er vad lycklig jag är nu.....:D först kulorna till mina fönster å sen överkastet till min soffa WOW vad snygt de kommer bli till mina ängla gardiner HELT PERFEKT.

Nää nu ni ska jag ta å lägga min disk i blöt, göra mig en kopp kaffe å äta lite hemgjord glass till de "mumma" vad gott de ska bli glassen gjorde jag igår i min glassmaskin. :D
Tro mig har ni möjlighet att köpa en sån så gör de för glassen blir hundra gånger godare än den man köper på affären kan jag lova....den jag gjorde var jordgubb å hallon glass.

Ha de gott till senare då kommer jag tillbaka med en liten nattblogg bara för att önska er en riktigt god natt men först disken å njuta av glassen så tills dess på återseende ;p

:love: LOVE YA ALL :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON