Passar på att önska er Natti Natti :tired:

:tired: Passar på att önska er alla NATTI NATTI :tired:



Nu passar man på att plita ner en liten natblogg innan de är dags krypa in under täcket å sova för denna natt :tired: för imorron är en ny dag med nya utmaningar att ta tag i :O

Har varit en lugn dag idag med mycke tankat som farit genom huvudet, men dom sparar jag å skriva ner till en annan dag känner jag har skrivit nog mycke idag om min sjukdom å värk så känns som om jag fått ut lite i alla fall av allt som man har inom sig :S men hoppas ni har tyckt om läsningen idag även om den handlat om värk å sjukdom så var den riktigt rolig att skriva :)

Men nu har man diskat, gett hundarna mat, bäddat ut sängen för natten, varit ut med hundarna på en kortare prommis å hoppat i jamasen så man kan sätta sig å mysa sen resten av kvällen med alla hundarna runt mig de är som höjdpunkten på dagens slut......så nu ska jag bara göra mig en god kopp med te får rent bli rödabär teet som jag har de är supergott......min gumma är inte nån stor te drickare men ibland så vill även hon dricka av just de teet så då gör vi oss en kopp vara å snackar skit med varandra de är mysigt.....fattas bara en öppenspis med en härlig brasa i som sprakar hade varit de ultimata en sån gång eller alltid när de är kallt ute hade de varit skönt :D

Men ni får sova så gott inatt å drömma så sött å samla krafter inför sista arbetsdagen på veckan eller som för många sista skoldagen på veckan ;) å passa på att mysa riktigt mycke å ta de lugnt i helgen å umgås med era nära å kära :love:

♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM SÖTT INATT ♥
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥



♥ SÅ NU TACKAR JAG FÖR MIG FÖR DENNA DAG ♥
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Passar på att önska er Natti Natti :tired:

:tired: Passar på att önska er alla NATTI NATTI :tired:



Nu passar man på att plita ner en liten natblogg innan de är dags krypa in under täcket å sova för denna natt :tired: för imorron är en ny dag med nya utmaningar att ta tag i :O

Har varit en lugn dag idag med mycke tankat som farit genom huvudet, men dom sparar jag å skriva ner till en annan dag känner jag har skrivit nog mycke idag om min sjukdom å värk så känns som om jag fått ut lite i alla fall av allt som man har inom sig :S men hoppas ni har tyckt om läsningen idag även om den handlat om värk å sjukdom så var den riktigt rolig att skriva :)

Men nu har man diskat, gett hundarna mat, bäddat ut sängen för natten, varit ut med hundarna på en kortare prommis å hoppat i jamasen så man kan sätta sig å mysa sen resten av kvällen med alla hundarna runt mig de är som höjdpunkten på dagens slut......så nu ska jag bara göra mig en god kopp med te får rent bli rödabär teet som jag har de är supergott......min gumma är inte nån stor te drickare men ibland så vill även hon dricka av just de teet så då gör vi oss en kopp vara å snackar skit med varandra de är mysigt.....fattas bara en öppenspis med en härlig brasa i som sprakar hade varit de ultimata en sån gång eller alltid när de är kallt ute hade de varit skönt :D

Men ni får sova så gott inatt å drömma så sött å samla krafter inför sista arbetsdagen på veckan eller som för många sista skoldagen på veckan ;) å passa på att mysa riktigt mycke å ta de lugnt i helgen å umgås med era nära å kära :love:

♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM SÖTT INATT ♥
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥



♥ SÅ NU TACKAR JAG FÖR MIG FÖR DENNA DAG ♥
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON