Så smyger sig eftermiddagen på :bigeyes:

Nu är de eftermiddag den kryper sig sakta på å snart är kvällen här :O vart tog denna dag vägen egentligen :question: den bara flög förbi känns de som för tyckte nyss jag steg upp ju :)
Men har inte fått mycke gjort idag utan har mest suttit vid datorn å fixa lite saker som jag behövde göra å sen har jag även svarat på lite kommentarer.....för måste säga de att ni är underbara ni som skriver på min blogg en stjärna till er alla för alla värmande å fina ord jag fått.
~♥~
Ska även ge ett SPECIELLT TACK till en tjej!
~♥~

~♥~
De här tacket är till en tjej jag pratat med över bloggen idag hon var så himla go å snäll å enormt omtänksam i allt hon skrev till mig så tycker nämligen att hon förtjänar ett extra TACK för dom värmande orden hon skrev, för jag blev rent rörd av de hon skrev till mig.
~♥~
SÅ TUSEN TACK FÖR DIN OMTANKE EMELIE LAGNE DU VAR SÅ HIMLA
OMTÄNKSAM Å GO SÅ DENNA ÄNGEL Å DETTA TACK ÄR TILL DIG!
~♥~
Så har ni tid så titta in till henne å lämna ett litet fotavtryck på vägen genom hennes blogg de förtjänar hon kan jag lova :love: klicka bara på hennes namn ovanför så kommer ni dit!!!
~♥~
Nää nu väntar man bara på att middagen blir klar som sonen gör de bidde baconinlindade kycklingbröst med potatisgratäng till MUMMA vad gott de ska bli längtar redan ;p
~♥~
Ha de gott alla så hörs vi ikväll med lite mera klotter å kladd ;)
~♥~
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så smyger sig eftermiddagen på :bigeyes:

Nu är de eftermiddag den kryper sig sakta på å snart är kvällen här :O vart tog denna dag vägen egentligen :question: den bara flög förbi känns de som för tyckte nyss jag steg upp ju :)
Men har inte fått mycke gjort idag utan har mest suttit vid datorn å fixa lite saker som jag behövde göra å sen har jag även svarat på lite kommentarer.....för måste säga de att ni är underbara ni som skriver på min blogg en stjärna till er alla för alla värmande å fina ord jag fått.
~♥~
Ska även ge ett SPECIELLT TACK till en tjej!
~♥~

~♥~
De här tacket är till en tjej jag pratat med över bloggen idag hon var så himla go å snäll å enormt omtänksam i allt hon skrev till mig så tycker nämligen att hon förtjänar ett extra TACK för dom värmande orden hon skrev, för jag blev rent rörd av de hon skrev till mig.
~♥~
SÅ TUSEN TACK FÖR DIN OMTANKE EMELIE LAGNE DU VAR SÅ HIMLA
OMTÄNKSAM Å GO SÅ DENNA ÄNGEL Å DETTA TACK ÄR TILL DIG!
~♥~
Så har ni tid så titta in till henne å lämna ett litet fotavtryck på vägen genom hennes blogg de förtjänar hon kan jag lova :love: klicka bara på hennes namn ovanför så kommer ni dit!!!
~♥~
Nää nu väntar man bara på att middagen blir klar som sonen gör de bidde baconinlindade kycklingbröst med potatisgratäng till MUMMA vad gott de ska bli längtar redan ;p
~♥~
Ha de gott alla så hörs vi ikväll med lite mera klotter å kladd ;)
~♥~
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON