Så var de måndag morron igen å en ny vecka :)



Godmorgon alla tyckte denna bild passar bra en sån har strålande morgon :) solen lyser å allt är juligt å vackert ute, de är vitt i träden å vacker i fönstren hos alla eller så gott som alla :)
Nu på morgonen har jag varit ut med mina små vänner på fyra ben å så hunnit svepa lite kaffe, men ska allt svepa lite mer kaffe innan jag är nöjd :D

Sen idag ska jag börja tillverka mobilen till Gumman mins sovrumsfönster å blir den som jag har tänkt mig kommer den bli skit snygg om man nu får skryta så om sitt eget jobb :blush:
Jag ska använda mig av lite nål å tråd den här gången å rent sy fast vissa delar som ska sitta på mobilen så ska bli skoj att se hur den blir när den är färdig.......å hoppas att Gumman min tycker om den å vill hänga upp den annats börjar jag om från början igen :)

Vad ska ni alla hitta på idag då??????......är de jobba som står på schemat eller vara hemma??????

Nää nu får ni ha de så bra alla så hörs vi senare med en nattblogg eller rent en eftermiddagsblogg om jag kommer på nåt att kladda ner här :rolleyes: men nånting blir de i alla fall.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TÄNK PÅ ATT ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de måndag morron igen å en ny vecka :)



Godmorgon alla tyckte denna bild passar bra en sån har strålande morgon :) solen lyser å allt är juligt å vackert ute, de är vitt i träden å vacker i fönstren hos alla eller så gott som alla :)
Nu på morgonen har jag varit ut med mina små vänner på fyra ben å så hunnit svepa lite kaffe, men ska allt svepa lite mer kaffe innan jag är nöjd :D

Sen idag ska jag börja tillverka mobilen till Gumman mins sovrumsfönster å blir den som jag har tänkt mig kommer den bli skit snygg om man nu får skryta så om sitt eget jobb :blush:
Jag ska använda mig av lite nål å tråd den här gången å rent sy fast vissa delar som ska sitta på mobilen så ska bli skoj att se hur den blir när den är färdig.......å hoppas att Gumman min tycker om den å vill hänga upp den annats börjar jag om från början igen :)

Vad ska ni alla hitta på idag då??????......är de jobba som står på schemat eller vara hemma??????

Nää nu får ni ha de så bra alla så hörs vi senare med en nattblogg eller rent en eftermiddagsblogg om jag kommer på nåt att kladda ner här :rolleyes: men nånting blir de i alla fall.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TÄNK PÅ ATT ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON