Så var de Torsdag idag.....:D



Godmorgon alla nu var de Torsdag snart helg igen ;) då får alla vara lediga å mysa med sina nära å kära minsann de måste ni väl ändå se fram emot????

Idag vaknade jag å mådde skapligt inte allt för blodigt ont kan sitta upp å röra mig utan att huvudet känns som om de är på en avfyringsramp å ska explodera vilken sekund som helst :S utan rent sitta upp utan att hela skallen pulserar de är bara halva som pulserar :) framsteg förstår ni ha ha.
Idag blir de lugnt för vill vara pigg imorron när jag å min gumma ska åka till stan å göra den osäker eller hur gumman :thumbup: för imorron får vi lön å då bär de av mot stan å göra ärenden :D

Sen är de så att min ena julklapp som jag ska få av min gumma ska jag få då....ni vet den jag inte kan nämna ha ha ha men kan lova er de är en panggrej inte många vänner som skulle köpa nåt sånt till en men min gumma hon gör de å jag är så lycklig så över de ;)
TUSEN TACK GUMMAN MIN FÖR DU VET VAD :love:

Jag ska ge er en liten vink över vad jag ska få......här kommer den man kan kontakta varandra genom den vart än man är nästan.....kom ni på de?????

Nää nu ska jag peta i mig ännu mera kaffe så man håller sig vaken ett tag till vad nu kaffe har med de att göra för blir inte pigg av kaffe men dricker de ändå för att de är gott MUMS.

♥ HA DE GOTT ALLA Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT VIS ♥
♥ Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å BEHÖVER KÄRLEK ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de Torsdag idag.....:D



Godmorgon alla nu var de Torsdag snart helg igen ;) då får alla vara lediga å mysa med sina nära å kära minsann de måste ni väl ändå se fram emot????

Idag vaknade jag å mådde skapligt inte allt för blodigt ont kan sitta upp å röra mig utan att huvudet känns som om de är på en avfyringsramp å ska explodera vilken sekund som helst :S utan rent sitta upp utan att hela skallen pulserar de är bara halva som pulserar :) framsteg förstår ni ha ha.
Idag blir de lugnt för vill vara pigg imorron när jag å min gumma ska åka till stan å göra den osäker eller hur gumman :thumbup: för imorron får vi lön å då bär de av mot stan å göra ärenden :D

Sen är de så att min ena julklapp som jag ska få av min gumma ska jag få då....ni vet den jag inte kan nämna ha ha ha men kan lova er de är en panggrej inte många vänner som skulle köpa nåt sånt till en men min gumma hon gör de å jag är så lycklig så över de ;)
TUSEN TACK GUMMAN MIN FÖR DU VET VAD :love:

Jag ska ge er en liten vink över vad jag ska få......här kommer den man kan kontakta varandra genom den vart än man är nästan.....kom ni på de?????

Nää nu ska jag peta i mig ännu mera kaffe så man håller sig vaken ett tag till vad nu kaffe har med de att göra för blir inte pigg av kaffe men dricker de ändå för att de är gott MUMS.

♥ HA DE GOTT ALLA Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT VIS ♥
♥ Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å BEHÖVER KÄRLEK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON