Skrämmande å sinnessjukt :mad:

Jag satt nyss å kollade runt lite bland olika bloggar å hamnade hos denna tjej Tescho om en artikel hon läst i en tidning om nån eller några som lägger ut hundgodis i rastgårdar som sen är preparerat med RÅTTGIFT.......artikeln hittar ni HÄR

Kan nån vara snäll å förklara för mig varför gör man en sån sak egentligen :question:

Måste vara totalt löst uppe i skallen på den/dom som gör detta för till att börja med så går ju folk till rastgården med sin hund dels för att slippa få klagomål på skit vid trottoarkanten å annat så varför förstör man då den enda plats dit dom kan ta sina hundar å slappa lös dom en stund så dom får leka med andra å sprina av sig lite :question:

Jag är som ju säkert väldigt många förstått en STOR djurvän å värnar väldigt mycke om djur å speciellt mina hundar......om nån skulle göra så att nån av mina dog på de viset så skulle jag inte ge mig förrän den som gjort de åkt dit......de är ju samma sak som om man skulle preparera den/deras mat med råttgift så dom fick i sig de.

Jag säger bara de SINNESSJUKT från början till slut speciellt när 3 hundar redan har dött pga de så till den/de som gör detta säger jag bara

FY FAAN FÖR ER HOPPAS NÅN KOMMER PÅ ER SÅ NI ÅKER DIT DE FÖRTJÄNAR NI SVIN ÄR VAD NI ÄR!

På resande fot ♦ Mina ögonstenar på fyra ben ;-)

Förklara hur man kan göra nån som dessa illa utan att tänka på konsekvenserna av de hela :question:
För mig är de i alla fall totalt obegripligt eller är de bara jag som inte fattar detta :question:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Skrämmande å sinnessjukt :mad:

Jag satt nyss å kollade runt lite bland olika bloggar å hamnade hos denna tjej Tescho om en artikel hon läst i en tidning om nån eller några som lägger ut hundgodis i rastgårdar som sen är preparerat med RÅTTGIFT.......artikeln hittar ni HÄR

Kan nån vara snäll å förklara för mig varför gör man en sån sak egentligen :question:

Måste vara totalt löst uppe i skallen på den/dom som gör detta för till att börja med så går ju folk till rastgården med sin hund dels för att slippa få klagomål på skit vid trottoarkanten å annat så varför förstör man då den enda plats dit dom kan ta sina hundar å slappa lös dom en stund så dom får leka med andra å sprina av sig lite :question:

Jag är som ju säkert väldigt många förstått en STOR djurvän å värnar väldigt mycke om djur å speciellt mina hundar......om nån skulle göra så att nån av mina dog på de viset så skulle jag inte ge mig förrän den som gjort de åkt dit......de är ju samma sak som om man skulle preparera den/deras mat med råttgift så dom fick i sig de.

Jag säger bara de SINNESSJUKT från början till slut speciellt när 3 hundar redan har dött pga de så till den/de som gör detta säger jag bara

FY FAAN FÖR ER HOPPAS NÅN KOMMER PÅ ER SÅ NI ÅKER DIT DE FÖRTJÄNAR NI SVIN ÄR VAD NI ÄR!

På resande fot ♦ Mina ögonstenar på fyra ben ;-)

Förklara hur man kan göra nån som dessa illa utan att tänka på konsekvenserna av de hela :question:
För mig är de i alla fall totalt obegripligt eller är de bara jag som inte fattar detta :question:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON