Snart blir de sängen å titta tv innan jag....:tired:

Snart dax för sängen å försöka sova lite :tired:
≈◊◊≈

≈◊◊≈
Nu är de snart dax att knyta sig för natten å lägga sig å bara mysa med mina hundar framför tv:n ska bli såååå skönt såååå känner jag ;) för idag har inte min förbannade huvudvärk varit de minsta snäll med mig ;( å de är irriterande till max.
≈◊◊≈
Men ikväll verkar ändå mitt bredband fungera "JIPPIE" jag kan vara ute på nätet utan att de tar en timme eller två att komma till rätt sida eller utan att de stänger ner sig för mig hela tiden så ikväll kan jag ju skicka en liten nattblogg :p
≈◊◊≈
Har varit en lugn dag pga skallen så har mest vilat å hämtat ner bilder till min blogg som ni kommer se dyka upp sen med jämna mellanrum för älska att få lägga ut en komisk eller vacker bild beroende på vilket humör man känner sig på.....för de styrs lite av mitt humör när jag lägger ut dom......så vill nån kopiera en bild från min sida så varsågod de är bara att kopiera gör mig ingenting alls delar gärna med mig :D
≈◊◊≈
Jag hoppas att ni alla får Sova Gott å Drömma Sött inatt så syns vi imorron för då är jag tillbaka med lite mer klotter å tankar :love:
≈◊◊≈
NATTI NATTI SUSSA SÖTT!!
≈◊◊≈

≈◊◊≈
;) DON'T LET THE BIG BUGS BITE ;)
;)

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Snart blir de sängen å titta tv innan jag....:tired:

Snart dax för sängen å försöka sova lite :tired:
≈◊◊≈

≈◊◊≈
Nu är de snart dax att knyta sig för natten å lägga sig å bara mysa med mina hundar framför tv:n ska bli såååå skönt såååå känner jag ;) för idag har inte min förbannade huvudvärk varit de minsta snäll med mig ;( å de är irriterande till max.
≈◊◊≈
Men ikväll verkar ändå mitt bredband fungera "JIPPIE" jag kan vara ute på nätet utan att de tar en timme eller två att komma till rätt sida eller utan att de stänger ner sig för mig hela tiden så ikväll kan jag ju skicka en liten nattblogg :p
≈◊◊≈
Har varit en lugn dag pga skallen så har mest vilat å hämtat ner bilder till min blogg som ni kommer se dyka upp sen med jämna mellanrum för älska att få lägga ut en komisk eller vacker bild beroende på vilket humör man känner sig på.....för de styrs lite av mitt humör när jag lägger ut dom......så vill nån kopiera en bild från min sida så varsågod de är bara att kopiera gör mig ingenting alls delar gärna med mig :D
≈◊◊≈
Jag hoppas att ni alla får Sova Gott å Drömma Sött inatt så syns vi imorron för då är jag tillbaka med lite mer klotter å tankar :love:
≈◊◊≈
NATTI NATTI SUSSA SÖTT!!
≈◊◊≈

≈◊◊≈
;) DON'T LET THE BIG BUGS BITE ;)
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON